Tájékoztató a csatornáinkat érintő módosított anyagleadási rendről (2025. május, június)
2025.05.14.
Bővült digitális portfóliónk: RTL+ és SkyShowTime hirdetési lehetőségek
2025.05.26.

Az RTL Magyarország lett a SkyShowtime kizárólagos reklámértékesítési partnere Magyarországon

2025.05.21.

Az RTL Magyarország látja el májustól a SkyShowtime hirdetésekkel támogatott streaming szolgáltatásának kizárólagos reklámértékesítési feladatait. A május 21-én induló együttműködés jelentősen bővíti az RTL Saleshouse Connected TV (CTV) portfólióját, és tovább erősíti az RTL pozícióját a gyorsan növekvő digitális videópiacon.

A SkyShowtime dinamikusan növekszik a magyar piacon, és az első olyan nemzetközi streaming platformok egyike, amely reklámtámogatott csomagot is kínál. A most bejelentett együttműködés tovább erősíti az RTL Saleshouse vezető szerepét a hazai média- és streaming szektor alakításában, miközben támogatja a SkyShowtime elköteleződését, hogy lokálisan releváns hirdetési környezetet és minőségi szórakozást biztosítson a magyar nézők számára.

„Ez az együttműködés megerősíti az RTL Magyarország szerepét, mint jövőbe tekintő és megbízható médiapartner” – nyilatkozta Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese. „Hisszük, hogy az együttműködés a jövő alapja, és ez a megállapodás tükrözi elkötelezettségünket egy összekapcsolt, adatalapú és közönségközpontú hirdetési ökoszisztéma kiépítése mellett.”

Hristina Georgieva, a SkyShowtime üzleti vezérigazgatója hozzátette – „A SkyShowtime örömmel működik együtt az RTL Magyarországgal, hogy platformunkon keresztül lehetőségek széles választékát kínáljuk a különböző márkáknak. A kiváló szórakoztató tartalmaink mellé új, izgalmas brandek csatlakozhatnak.”

Az együttműködés szorosan illeszkedik az RTL Magyarország átfogó CTV stratégiájába, amely saját platformokat (például az RTL+-t) és külső partnereket egyaránt magába foglal, amellett, hogy folyamatosan bővül és fejlődik.

A CTV piac jövőjének alakítása Magyarországon

Magyarországon több mint 2,3 millió okostévé és 2,5 milliónál is több streaming-felhasználó van jelen, így a CTV a médiapiac egyik leggyorsabban fejlődő szegmense. Az RTL Magyarország célja egy önálló, skálázható CTV-értékesítési modell kialakítása, amely kiegészíti hagyományos lineáris tévés hirdetési tevékenységeit, miközben maximálisan kiszolgálja a hirdetők elvárásait. A CTV ötvözi a digitális hirdetések célzási pontosságát a nagyképernyős élmény érzelmi erejével, ráadásul egy kevésbé zsúfolt, márkabiztos környezetben.

A SkyShowtime-ról

A SkyShowtime Európa legújabb streaming szolgáltatása, amely a Comcast és a Paramount Global közös vállalkozásaként jött létre. A platform egyesíti Hollywood legnagyobb stúdióinak – többek között a Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios és Peacock – filmjeit és sorozatait, valamint saját gyártású SkyShowtime Original tartalmait. A SkyShowtime a prémium szórakozás új otthona Európában.

A szolgáltatás 2023 óta elérhető Magyarországon, Albániában, Andorrában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Dániában, Finnországban, Koszovóban, Montenegróban, Észak-Macedoniában, Norvégiában, Hollandiában, Lengyelországban, Portugáliában, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában, Spanyolországban és Svédországban. A SkyShowtime elérhető többek között a szolgáltatók kínálatában, az Amazon Fire TV-n (bizonyos piacokon), Android és Apple eszközökön, Google Chromecasten, LG és Samsung okostévéken, valamint a www.skyshowtime.com weboldalon.

Kapcsolódó hírek

2025.05.27.

2025. július hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.05.26.

Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában

2025.05.21.

Az RTL Magyarország látja el májustól a SkyShowtime hirdetésekkel támogatott streaming szolgáltatásának kizárólagos reklámértékesítési feladatait. A május 21-én induló együttműködés jelentősen bővíti az RTL Saleshouse Connected TV (CTV) portfólióját, és tovább erősíti az RTL pozícióját a gyorsan növekvő digitális videópiacon.