Az RTL Magyarország lett a SkyShowtime kizárólagos reklámértékesítési partnere Magyarországon
2025.05.21.
Tájékoztató a 2025. júliusi Market Indexről
2025.05.27.

Bővült digitális portfóliónk: RTL+ és SkyShowTime hirdetési lehetőségek

2025.05.26.

Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában

Kedves Partnerünk!

Felhívjuk a figyelmét, hogy bővült az M-RTL Zrt. digitális hirdetésértékesítési portfóliója a RTL+ Premium szolgáltatás (streamingplatform) “RTL+ Premium reklámokkal”, valamint a SkyShowTime ‘Standard előfizetés reklámokkal’ felületeivel, melyek a Sweet.tv FAST csatornáival kiegészítve, Premium CTV csomagban rendelhetők. 

Továbbá felhívjuk figyelmét, hogy az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át az instream videós hirdetések esetében.

Tájékoztatjuk Önt, hogy az M-RTL Zrt. honlapokra történő hirdetésértékesítésére vonatkozó, 2025-re irányadó Online Általános Szerződési Feltételei fentiekre tekintettel kiegészítésre és módosításra kerültek, amely elérhető ezen a linken, míg az Online Hirdetési Árjegyzéke a Premium CTV csomag árazásával egybefoglalva pedig ezen a linken érhető el.

Kérjük a fenti linkeken ismerje meg tartalmukat!

Köszönettel,
RTL Magyarország

Kapcsolódó hírek

2025.12.01.

Az RTL 2025 novemberében 17,6%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-59-es korosztályban, ami az elmúlt három év második legjobb havi eredménye. Csoportszinten 32,6%-ot mutatnak a számok, amely az utóbbi négy év második legerősebb RTL Magyarország teljesítménye. A hónap műsor-toplistáját az RTL dominálta: a tíz legnézettebb novemberi műsorból nyolc RTL-es volt. A legnagyobb siker egyértelműen a Most Wanted - A hajsza, amely 24,5%-os átlagos közönségarányával az ősz legnézettebb televíziós tartalma lett lineárisan, miközben az utóbbi évek egyik legsikeresebb realityje RTL+-on is.

2025.11.07.

Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.

2025.11.07.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje