Erősödő Connected TV-piaci jelenlét és technológiai fejlesztések az RTL Magyarországnál – bemutatták a 2026-os értékajánlatot a Big Picture konferencián
2025.11.07.

Az RTL műsorai uralták a novemberi toplistát, a Most Wanted lett a 2025-ös ősz legnézettebb formátuma

2025.12.01.

Az RTL 2025 novemberében 17,6%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-59-es korosztályban, ami az elmúlt három év második legjobb havi eredménye. Csoportszinten 32,6%-ot mutatnak a számok, amely az utóbbi négy év második legerősebb RTL Magyarország teljesítménye. A hónap műsor-toplistáját az RTL dominálta: a tíz legnézettebb novemberi műsorból nyolc RTL-es volt. A legnagyobb siker egyértelműen a Most Wanted - A hajsza, amely 24,5%-os átlagos közönségarányával az ősz legnézettebb televíziós tartalma lett lineárisan, miközben az utóbbi évek egyik legsikeresebb realityje RTL+-on is.

Az RTL novemberi teljesítménye azt mutatja, hogy a stratégia minden platformon egyszerre működik: a lineáris tévés eredmények stabilak, a streaming tovább növekszik, a digitális tartalmak pedig egyre nagyobb közönséget mozgatnak meg. A főcsatorna 17,6%-os eredménye hároméves csúcsközeli teljesítmény, a teljes RTL Magyarország pedig 32,6%-on áll novemberben, ez az elmúlt négy év egyik legerősebb csoportszintű eredménye. Az egész napos idősávban az RTL Magyarország ötéves csúcsot ért el 26,8%-kal.  

Toplistás műsorok 

Kifejezetten kedvezően alakult a műsorok toplistája: a novemberi TOP10-ben nyolc RTL-es produkció szerepel, mellettük csak két válogatott focimeccs fért be. Ha az egész őszt nézzük, még markánsabb a kép: a TOP20-ban tizenöt RTL-es tartalom áll.  

A hónap legnagyobb áttörése a Most Wanted – A hajsza volt. A műsor már a premier előtt országos jelenség lett, a narancs rabruhás celebpárosok felbukkanásai heteken át uralták a közösségi médiát és a sajtót. Az RTL+ előfizetők körében is az egyik legnézettebb tartalom lett,   különösen a 40 év alatti korosztály követte a menekülős realityt.  

A hétvégi zászlóshajók szintén erős hónapot zártak. Az X-Faktor novemberben átlagosan 25,0%-ot ért el, minden adása megnyerte az idősávját ebben a hónapban és a streaming felületen is kimagasló helyen végzett. A Csillag Születik 23,2%-os átlaggal futott, stabil toplistás jelenléttel és számottevő streamingnézettséggel. A Pandora – A szelence átka 15,2%-kal zárt, a Jobb később, mint soha pedig 16,4%-kal indított, és RTL+-on is toplistás helyen végzett.  

A hírműsorok terén továbbra is az RTL Híradó a vezető hírforrás a célcsoportjában: novemberben 21,0%-ot ért el, megelőzve a Tényeket (19,5%). A Házon kívül 17,7%-os, a Fókusz pedig 14,9%-os közönségarányt hozott.  

Az UEFA Bajnokok Ligája nézettsége tovább erősödött az RTL+ előfizetők körében: a november hozta el az elmúlt két szezon legnézettebb meccsét, ami a Liverpool vs. Real Madrid mérkőzés volt. 

A kábelcsatornák is erősítették a novemberi teljesítményt  

Az RTL kábelportfóliója a tavalyi év azonos időszakához képest látványosan növekedett: egész napon 14,8%-ról 15,8%-ra, míg főműsoridőben 14,3%-ról 15.1%-ra emelkedett. Kiemelkedő hónapot zárt az RTL GOLD, amely fennállásának harmadik legerősebb hónapját hozta, egyben a legerősebb őszi eredményével. Jelentős növekedést mutatott az RTL KETTŐ is, 1,6%-ról 2,2%-ra emelkedő közönségaránnyal. A Moziklub fennállásának második legerősebb hónapját produkálta a november eleje óta futó karácsonyi tematikának köszönhetően. A kábelcsatornák TOP10-es listája is megerősítette az RTL jelenlétét: főműsoridőben öt RTL-csatorna szerepel a tíz legerősebb között (Film+, Cool, Sorozat+, RTL KETTŐ, RTL GOLD), egész napon pedig négy (Film+, Cool, RTL GOLD, RTL KETTŐ).  

A november így egyértelműen a többplatformos RTL-siker hónapja lett: stabil főcsatorna, erősödő kábelportfólió, listavezető műsorok és rekordokat hozó streamingteljesítmény együtt határozták meg a piacot. A mostani eredmény ismét bizonyítja, hogy a tartalom, az innováció és a közönséghez való kapcsolódás együttesen adja az RTL előnyét a képernyőn – és azon kívül is.  

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-59 és 4+ célcsoportok. Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (18:00-22:59), teljes nap (02:00-25:59). A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2025. december 1-jén lekért adatok alapján.     
rtl+, web+app, total videoview

Kapcsolódó hírek

2025.11.07.

Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.

2025.11.07.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje

2025.11.04.

Láthatóan mozgalmas hónapot zárt az RTL, amely a ritkábban tévézőket is be tudja rántani egyedi tartalomstratégiájával. Az őszi nagy formátumok pedig, mint az X-Faktor, a Pandora – A Szelence átka és Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban mind a képernyőn, mind a streamingfelületen erősen teljesítettek.