Tájékoztató a 2023 november havi market indexről.
2023.09.25.
Tovább tökéletesíti adatalapú hirdetési megoldásait az RTL
2023.10.10.

Az RTL az idei legmagasabb teljesítményét érte el szeptemberben

2023.10.05.

15,2%-os közönségarányával az idei évének legmagasabb teljesítményét érte el az RTL 2023 szeptemberében a 18-49-es korosztály körében, prime timeban. Az RTL legnézettebb programja a The Voice egyik adása volt, továbbá A Konyhafőnök és a Cápák között is szép eredménnyel zárták idei szezonjukat.

Az RTL főcsatorna 15,2%-os közönségarányával 2023 eddigi legmagasabb teljesítményét érte el a múlt hónapban, a 18-49-es korosztály körében, prime time-ban.

Az RTL legnézettebb programja a The Voice szeptember 23-i adása volt 22,7%-os közönségaránnyal a 18-49-es korosztály körében és 600 ezer nézővel 4+-on. A második legnézettebb a Cápák között szeptember 3-i adása lett 21,7%-os közönségaránnyal, szintén a 18-49-es korosztály körében.

Az RTL-es kábelcsatornák legsikeresebb programja ebben a hónapban a Film+ szeptember 21-én vetített A védelmező című filmje volt, 8,7%-os share-rel és 135 ezer nézővel (4+ AMR).

Az RTL Híradó legnézettebb adása a szeptember 17-i volt, 24,8%-os közönségaránnyal és 636 ezer nézővel.

A Konyhafőnök átlagosan 15,9%-kal zárta a mostani szezonját, a legjobban a fiatal, magasabb státuszú célcsoport kedvelte a főzőműsort. A 18-39-es női korosztály körében 20,2%-os eredményt ért el A Konyhafőnök, a 18-49-es ABC vásárlóerőn pedig 19,1%-ot hozott.

Vasárnap ért véget a Cápák között idei őszi évada, ez a szezon 16,9%-ot ért el, 436 ezer nézővel adásonként. Az üzleti showműsort szintén a fiatal, magas státuszú nézők kedvelték a legjobban: 18-49 ABC vásárlóerőn 20,8%-ot hozott.

Szeptemberben a legtöbb longform videóindítást A Konyhafőnök generálta, összesen 679 ezer alkalommal. A legnézettebb videótartalom pedig a The Voice első része volt, 87 ezer VV-vel.

Shortform tartalomban szintén a The Voice volt az első, összesen 1 millió 56 ezer VV-vel. A második helyet az RTL Híradó szerezte meg 983 ezerrel, a Fókusz lett a harmadik 560 ezerrel.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+, illetve 18-39 női és 18-48 ABC vásárlóerő célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2023. szeptember,
A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2023. október 2-án lekért adatok alapján. E-gemius rtl+, web+app, total videoview

Kapcsolódó hírek

2025.07.02.

2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.

2025.06.25.

2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.