Több és jobb adat: hatékonyabb kampányok
A felújított és új adatszegmensek lehetővé teszik, hogy hirdetőink még pontosabban érjék el célcsoportjaikat, így pedig a kampánycélok könnyebben elérhetőek.
A szegmensek között megtalálhatók az öltözködés, a divat és a celebhírek iránt érdeklődők, a legfrissebb technológiák iránt elkötelezettek éppúgy, mint a lelkes hírfogyasztók vagy éppen a kisállattartók. 2023 őszétől elérhető szegmenseink teljes listája:
- Drive-Car,
- Technology,
- Beauty and Cosmetics,
- Light tv viewer,
- Fashion,
- Gastro-Fastfood,
- Homedecor,
- News,
- Business,
- Pet Lovers,
- Gastro-Cooking,
- Shopping,
- Entertainment,
- Social Media Lovers,
- Gamers,
- Fit-Lifestyle-Sports,
- Entertainment
Biztos környezetben a márkája
Az instream videós hirdetésekre óriási az igény a magyar piacon is. A hazai VOD szolgáltatók nagy előnye, hogy hazai tartalmak mellé tudnak kiszolgálni hirdetéseket, és a tartalmi környezet is biztonságosabb. Éppen ezért felértékelődik a lokális tartalmak melletti „brand safe” környezetben való megjelenés lehetősége. Az RTL platformjain használt hirdetési formátumok pedig garantálják a magas láthatóságot és engagementet.
Adattal előre!
Az RTL folyamatosan invesztál, fejleszt az adattechnológiai megoldásaiba. Meggyőződésünk, hogy a hirdetői piac számára a first party (kiadói) adatok nagyon hasznosak és óriási szerepük van a cookieless érában.
A most fejlesztett új módszertannal és modellel már rövidtávon is hatékonyabb kampányokat, jobb kampánykiszolgálást biztosítunk partnereinknek.
Fejlesztéseinkkel folyamatosan a jobb kampányokért dolgozunk.
Kérdésekkel, megrendeléssel, egyéb részlettekel kapcsolatban, keresd kollegáinkat!