2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.

2025.03.06.

Az RTL Magyarország februárban is magabiztos győzelmet aratott, csoportszinten és a főcsatornák esetében is. Csoportszinten 32,6%-os főműsoridős (18:00-22:59) közönségarányt elérve a 18-59-es célcsoportban (TV2 Csoport: 31,5%). Tavaly februárhoz képest, több mint 3 százalékponttal nőt a csoport főműsoridős részesedése. A főcsatornák versenyét is az RTL nyerte: január után februárban is magabiztos előnnyel végzett a TV2 előtt, főműsoridőben 16,4%-os közönségarányt elérve a 18-59-es célcsoportban (TV2: 15,6%).

2025.02.04.

Évek óta nem látott rekordnézettséggel indította az évet az RTL Magyarország, főműsoridőben (18:00-22:59, 18-59) csoportszinten, a főcsatornák esetében és a kábelportfóliót tekintve is megnyerte a januári nézettségi versenyt. A toplistát is dominálta, az első tíz helyezettből hat műsor is az RTL csatornán futott, hírműsorai ebben a hónapban is magabiztos győzelmet arattak. A Pokoli rokonok sikere pedig ismételten bebizonyította, hogy a napi sorozat formátum él és virul.

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

2024.11.07.

Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.