2024.09.03.

Az RTL Magyarország hármas győzelmet aratott 2024 augusztusában, hiszen az RTL lett a legnézettebb csatorna, az RTL Magyarországé volt a legnézettebb csatornaportfólió, illetve a médiavállalat második generációs csatornái is megelőzték a TV2 kábelportfólióját (18-49, főműsoridő).

2024.08.23.

2024. október hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényeítünk.

2024.08.21.

2024 augusztusától az RTL Saleshouse értékesíti, az Antenna Entertainment magyar csatornáinak non-spot megjelenéseit is. Az érintett csatornák: AXN, VIASAT2, VIASAT3, VIASAT6, VIASAT Film.

2024.08.02.

Az RTL Magyarország továbbra is tartja vezető pozícióját 2024-ben. Júliusban ismét az RTL csatornaportfóliója lett a legnézettebb főműsoridőben, a 18-49-es korosztály körében. Az RTL-es csatornák 27,1%-os közönségarányt, míg a TV2 Csoport csatornái 26,0%-ot értek el. Ezzel az RTL Magyarország tartja vezető pozícióját az idei évben.

2024.07.25.

2024. szeptember hónapra vonatkozó szezonális indexünket a 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 235%-ról, 245%-ra változik.

2024.07.15.

Az RTL és a Kábelcsatornák 2024. augusztusi módosított anyagleadási rendjét az alábbi linkeken találják.

2024.07.15.

Sajtótájékoztatón jelentette be az RTL Magyarország az összes fontos részletet a 2024-től három éven át az RTL+ streamingplatformon látható UEFA Bajnokok Ligája-közvetítésekről. Összesen 192 Bajnokok Ligája-mérkőzés lesz látható magyar kommentárral, és Magyarországon eddig még nem látott képminőségben az RTL+-on.

2024.06.27.

2024. augusztus hónapra vonatkozóan szezonális indexünket a 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 140%-ról, 150%-ra változik.