RTL – 2024
2023.10.24.
A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület
2023.11.06.

Tájékoztató a 2023 december havi market indexről

2023.10.27.

A korábban kiadott rendkívüli túlkeresleti indexen felül 2023. december hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.

Ennek megfelelően a 2023. december hónapra vonatkozó szezonális indexünk az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 150%, a 4+ Family csomagunkon pedig változatlanul 125%.

A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.