Tájékoztató a 2023 november havi market indexről.
2023.09.25.
Tovább tökéletesíti adatalapú hirdetési megoldásait az RTL
2023.10.10.

Az RTL az idei legmagasabb teljesítményét érte el szeptemberben

2023.10.05.

15,2%-os közönségarányával az idei évének legmagasabb teljesítményét érte el az RTL 2023 szeptemberében a 18-49-es korosztály körében, prime timeban. Az RTL legnézettebb programja a The Voice egyik adása volt, továbbá A Konyhafőnök és a Cápák között is szép eredménnyel zárták idei szezonjukat.

Az RTL főcsatorna 15,2%-os közönségarányával 2023 eddigi legmagasabb teljesítményét érte el a múlt hónapban, a 18-49-es korosztály körében, prime time-ban.

Az RTL legnézettebb programja a The Voice szeptember 23-i adása volt 22,7%-os közönségaránnyal a 18-49-es korosztály körében és 600 ezer nézővel 4+-on. A második legnézettebb a Cápák között szeptember 3-i adása lett 21,7%-os közönségaránnyal, szintén a 18-49-es korosztály körében.

Az RTL-es kábelcsatornák legsikeresebb programja ebben a hónapban a Film+ szeptember 21-én vetített A védelmező című filmje volt, 8,7%-os share-rel és 135 ezer nézővel (4+ AMR).

Az RTL Híradó legnézettebb adása a szeptember 17-i volt, 24,8%-os közönségaránnyal és 636 ezer nézővel.

A Konyhafőnök átlagosan 15,9%-kal zárta a mostani szezonját, a legjobban a fiatal, magasabb státuszú célcsoport kedvelte a főzőműsort. A 18-39-es női korosztály körében 20,2%-os eredményt ért el A Konyhafőnök, a 18-49-es ABC vásárlóerőn pedig 19,1%-ot hozott.

Vasárnap ért véget a Cápák között idei őszi évada, ez a szezon 16,9%-ot ért el, 436 ezer nézővel adásonként. Az üzleti showműsort szintén a fiatal, magas státuszú nézők kedvelték a legjobban: 18-49 ABC vásárlóerőn 20,8%-ot hozott.

Szeptemberben a legtöbb longform videóindítást A Konyhafőnök generálta, összesen 679 ezer alkalommal. A legnézettebb videótartalom pedig a The Voice első része volt, 87 ezer VV-vel.

Shortform tartalomban szintén a The Voice volt az első, összesen 1 millió 56 ezer VV-vel. A második helyet az RTL Híradó szerezte meg 983 ezerrel, a Fókusz lett a harmadik 560 ezerrel.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+, illetve 18-39 női és 18-48 ABC vásárlóerő célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2023. szeptember,
A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2023. október 2-án lekért adatok alapján. E-gemius rtl+, web+app, total videoview

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.