Júliusban is az RTL csatornaportfóliója lett a legnézettebb 
2024.08.02.
Tájékoztató a 2024. októberi Market Indexről
2024.08.23.

Bővül az RTL Saleshouse portfóliója 

2024.08.21.

2024 augusztusától az RTL Saleshouse értékesíti, az Antenna Entertainment magyar csatornáinak non-spot megjelenéseit is. Az érintett csatornák: AXN, VIASAT2, VIASAT3, VIASAT6, VIASAT Film.

A megállapodásnak köszönhetően ősztől olyan sajátgyártású sikerműsorok környezetében vásárolhatnak műsorszponzorációs és non-spot megjelenéseket a VIASAT3 csatornán, mint: Geszti Péter Adom a napom című spéci talkshowjánakúj évada vagy a Dumaszínház szórakoztató tartalmai (önálló estek és DumaAktuál). A hazai sajátgyártású tartalmak mellett, nemzetközi sikersorozatok is várják a nézőket. A VIASAT3 csatornán debütál a Magissa – A mágia lánya című görög drámasorozat, de továbbra is látható lesz az Antenna Entertainment csatornáin a Grace klinika, a Doktor House, a Heartland vagy az NCIS.  

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.