A megállapodásnak köszönhetően ősztől olyan sajátgyártású sikerműsorok környezetében vásárolhatnak műsorszponzorációs és non-spot megjelenéseket a VIASAT3 csatornán, mint: Geszti Péter Adom a napom című spéci talkshowjánakúj évada vagy a Dumaszínház szórakoztató tartalmai (önálló estek és DumaAktuál). A hazai sajátgyártású tartalmak mellett, nemzetközi sikersorozatok is várják a nézőket. A VIASAT3 csatornán debütál a Magissa – A mágia lánya című görög drámasorozat, de továbbra is látható lesz az Antenna Entertainment csatornáin a Grace klinika, a Doktor House, a Heartland vagy az NCIS.
Bővül az RTL Saleshouse portfóliója
2024.08.21.

Kapcsolódó hírek
2025.07.02.
2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.
2025.06.25.
2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk
2025.06.06.
Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.