Két díjat is elhozott az RTL az idei Hipnózisról!
2023.06.01.

Brand solution együttműködések: Tippelj és vidd el! és az Euronics

2023.06.01.

Az RTL legújabb vetélkedőjében a nézőtéren helyet foglalók közül szinte mindenkinek megvan az esélye arra, hogy értékes nyereményekkel térjen haza. „Gyere játszani!” – aki a saját nevét és ezt a felszólítást hallja Istenes Bencétől, annak máris nagyobb az esélye arra, hogy ne üres kézzel távozzon a stúdióból. De mi a helyzet azokkal, akik nem jutottak el a Tippelj és vidd el! grandiózus díszletébe?

A világszerte ismert és népszerű játékban a kutya körömreszelőtől kezdve, a léghűtőn, kávéfőzőn, robotgépen át, egészen az elektromos chopperig vagy éppen vadonatúj autóig, vagyis a legkülönfélébb termékek árának helyes megtippelése szükséges ahhoz, hogy a játékosok ne csak élményekkel távozzanak a stúdióból. Sokszor a nézőtéren helyet foglaló szurkolók sem tudják magukban tartani tippjeiket, de a képernyők előtt ülőknek sem kell visszafogniuk magukat, sőt, a műsor elektronikai partnerének köszönhetően ők is nyerhetnek!

Az Euronics a Tippelj és vidd el! első évadának ideje alatt minden héten felajánl 1 db 100 000 Ft értékű Euronics vásárlási utalványt, aminek megnyeréséhez nem kell mást tenniük a játékoskedvűeknek, csak helyesen válaszolni a szavazas.rtl.hu és az RTL.hu applikációban közzétett heti kérdésre. A kérdések az Euronics-nál kapható termékek aktuális heti áraira vonatkoznak, természetesen a műsorból ismert, játékos módon.

Tippelj és vidd el! – nyereményjáték – RTL.hu

Otthonról játszani mindig egyszerűbb, így van ez most is, hiszen segítségként akár az Euronics weboldala is használható, ahol a műsor logója díszíti azoknak a termékeknek a képét, amelyek a heti játékban szerepelnek. Az online nyereményjátékra Istenes Bence minden adás végén felhívja a nézők figyelmét, de az RTL social platformjain is megjelennek ezzel kapcsolatos posztok hetente többször is.

Támogatói spot, IPM és termékelhelyezés nélkül szinte el sem lehet képzelni brand solution kampányt, ezekből sincs hiány természetesen, de emeltük a tétet, és nem csak az RTL saját plaformjain lehet találkozni a műsor és az Euronics kooperációjával, partnerünk saját online és social felületein is hirdeti az együttműködést.

Metykó Tibor, az Euronics Chief Marketing Officere így összegezte, miért tartja fontosnak a brand solution megoldásokkal is kiegészített integrált kampányokat: „A klasszikus reklámspotok mellett fontos, hogy a márkánk és természetesen az általunk forgalmazott termékek, non spot együttműködések keretein belül is felületet kapjanak, így a kifejezetten „reklámkerülőket” is hatékonyan, nagy rétegben elérjük. Az Euronics-nál a jövőben egyértelműen az integrált, de célcsoportonként eltérő kommunikációs- és marketingeszközökben és csatornákban hiszünk. A célunk az, hogy ennek megfelelően szélesítsük és gyarapítsuk nemcsak a termék-, de a hirdetési portfóliónk körét is. Azzal, hogy a Tippelj és vidd el! non spot együttműködésekhez hasonló megoldásokat is szorgalmazzuk, a márkánk számára fontos image és márkaüzenetek kerülnek olyan módon a célcsoportunkhoz, amely tovább mutat a kereskedelmi kampányok adta lehetőségeken. Ez egy olyan piacon, ahol az ár- és akciókommunikáció a fő üzenet mindenképpen fontos a márka pozícionálása és differenciálása szempontjából.

A digitális platformok használata a lineáris televíziózás mellett folyamatosan értékelődik fel, az Euronics eddig is jelentős hangsúlyt fektetett az online megjelenésekre is: ennek köszönhetően hazánk legnagyobb forgalmú magyar tulajdonú webshopját üzemeltetjük. Időben felismertük, hogy olyan helyzeti előnyre tehetünk szert a digitális csatornákon, amivel a jelenleg hagyományos módon nehezebben, vagy egyáltalán nem elérhető fogyasztói niche rétegeket is meg tudjuk szólítani.

A kommunikációs eszközök kiterjesztésével és a platformok közötti átjárással, valamint az integrált kampányokkal a bővülő termékportfóliónk által generált mind szélesebb célcsoportunk elérését is biztosítjuk.”

A Tippelj és vidd el! számtalan brand solution lehetőséget kínál partnereinknek, ezekből legközelebb is szemezgetünk hírlevelünkben.

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.