Videós megjelenések
2024.02.02.
2024 első hónapjában az RTL nyerte a nézettségi versenyt, a csatorna lett a legnézettebb januárban, főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Kiváló eredményt ért el az RTL Híradó, a Cápák között és A mi kis falunk is ebben a hónapban.
2024.01.24.
2024. március hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.
2024.01.09.
A két kereskedőház közösen vizsgálta a különböző platformokon történő videófogyasztás és videóhirdetés eredményességét, és felmérte a lineáris tévé és a BVOD-hirdetések különbségeit a globális szereplőknél elérhető hirdetési megoldásokhoz képest. A kutatást a két médiakereskedőház megrendelésére az Inspira Research készítette 2023. július-augusztusban.
2024.01.08.
A Nyerő Páros és Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban lettek az év legnézettebb műsorai hétköznap esténként a teljes televíziós piacon
2023.12.04.
Az ártatlanok győzelmével és kiemelkedő nézettségi eredményekkel ért véget Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban
2023.11.28.
Az RTL Magyarország új csatornáin 2024. január 1-től, míg a Filmbox csatornán (a korábban kiadott módosított anyagleadási renddel ellentétben) 2024. január 10-től lesznek láthatóak reklámfilmek.
2023.11.06.
A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület, a lokális videóhirdetések pedig szinte háromszor hatékonyabbak a globálishoz képest – világított rá az RTL Saleshouse és az Atmedia közös kutatása. A két kereskedőház közösen vizsgálta a különböző platformokon történő videófogyasztás és videóhirdetés eredményességét, és felmérte a lineáris tévé és a BVOD-hirdetések különbségeit a globális szereplőknél elérhető hirdetési megoldásokhoz képest. A kutatást a két médiakereskedőház megrendelésére az Inspira Research készítette 2023. július-augusztusban.
2023.10.27.
A korábban kiadott rendkívüli túlkeresleti indexen felül 2023. december hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.
- Előző oldal
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Több betöltése