2023.09.04.

Harmadik hónapja szerzi meg az első helyet az RTL 18-49-es főműsoridőben, augusztusban 13,03%-os közönségaránnyal (TV2: 13,01%). Az RTL továbbá a teljes nyári időszak legnézettebb csatornája volt, átlagosan 12,7%-ot hozott, így megelőzte a 12,4%-os TV2-t.

2023.08.23.

A 2023. október hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.

2023.08.11.

A 2023. szeptember hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.

2023.06.29.

Magyarország egyik legnépszerűbb és a hazai kereskedelmi televíziózás egyik leghosszabban futó társasjátéka, az Activity már látható az RTL-en!

2023.06.29.

A Cool az idei második legjobb heti átlagát hozta az előző héten.

2023.06.29.

A Színes Város Csoport az RTL-lel együttműködve ismét új köntösbe öltöztetett egy tűzfalat, ezúttal Pécsett. Az RTL felkérésére készült festményt Vasarely ihlette, a falfestményt Benkő Katalin grafikus tervezte.

2023.06.25.

A 2023. augusztus hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 110%-ról 120%-ra változik.

2023.06.15.

Prime sávban április eleje óta nem sikerült ilyen magas közönségarányt produkálnia a Film+-nak.

2023.06.15.

Akár egy vicc is kezdődhetne így, de mi, az RTL Saleshouse-nál ennél sokkal komolyabban vesszük a brand solution együttműködéseket. Nonszpot megoldásaink tervezése során mindig igyekszünk figyelembe venni, hogy amennyire lehet tartalmilag is kapcsolódjon az adott brand a műsorhoz, amit támogat. A szponzorált műsor és a hirdető brandje közötti kapcsolat sokféle lehet, ezekből mutatunk most pár példát a Tippelj és vidd el! együttműködéseiből szemezgetve.