Videós megjelenések

2024.02.02.

2024 első hónapjában az RTL nyerte a nézettségi versenyt, a csatorna lett a legnézettebb januárban, főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Kiváló eredményt ért el az RTL Híradó, a Cápák között és A mi kis falunk is ebben a hónapban.

2024.01.24.

2024. március hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.

2024.01.09.

A két kereskedőház közösen vizsgálta a különböző platformokon történő videófogyasztás és videóhirdetés eredményességét, és felmérte a lineáris tévé és a BVOD-hirdetések különbségeit a globális szereplőknél elérhető hirdetési megoldásokhoz képest. A kutatást a két médiakereskedőház megrendelésére az Inspira Research készítette 2023. július-augusztusban.

2024.01.08.

A Nyerő Páros és Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban lettek az év legnézettebb műsorai hétköznap esténként a teljes televíziós piacon

2023.12.04.

Az ártatlanok győzelmével és kiemelkedő nézettségi eredményekkel ért véget Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban

2023.11.28.

Az RTL Magyarország új csatornáin 2024. január 1-től, míg a Filmbox csatornán (a korábban kiadott módosított anyagleadási renddel ellentétben) 2024. január 10-től lesznek láthatóak reklámfilmek.

2023.11.06.

A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület, a lokális videóhirdetések pedig szinte háromszor hatékonyabbak a globálishoz képest – világított rá az RTL Saleshouse és az Atmedia közös kutatása. A két kereskedőház közösen vizsgálta a különböző platformokon történő videófogyasztás és videóhirdetés eredményességét, és felmérte a lineáris tévé és a BVOD-hirdetések különbségeit a globális szereplőknél elérhető hirdetési megoldásokhoz képest. A kutatást a két médiakereskedőház megrendelésére az Inspira Research készítette 2023. július-augusztusban.

2023.10.27.

A korábban kiadott rendkívüli túlkeresleti indexen felül 2023. december hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.