Hírek
2023.11.06.
A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület, a lokális videóhirdetések pedig szinte háromszor hatékonyabbak a globálishoz képest – világított rá az RTL Saleshouse és az Atmedia közös kutatása. A két kereskedőház közösen vizsgálta a különböző platformokon történő videófogyasztás és videóhirdetés eredményességét, és felmérte a lineáris tévé és a BVOD-hirdetések különbségeit a globális szereplőknél elérhető hirdetési megoldásokhoz képest. A kutatást a két médiakereskedőház megrendelésére az Inspira Research készítette 2023. július-augusztusban.
2023.10.27.
A korábban kiadott rendkívüli túlkeresleti indexen felül 2023. december hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.
2023.10.24.
Új partnerrel, megújult csomagkínálattal és egy új termékkel várja hirdetőit jövőre az RTL Saleshouse.
2023.10.10.
Teljesen új módszertannal és modellel újítja meg az RTL+ Light és RTL+ Active szegmenseit az őszre az RTL. Mostantól ráadásul 9 helyett már 17 szegmens választható az RTL-s kampányokhoz.
2023.10.05.
15,2%-os közönségarányával az idei évének legmagasabb teljesítményét érte el az RTL 2023 szeptemberében a 18-49-es korosztály körében, prime timeban. Az RTL legnézettebb programja a The Voice egyik adása volt, továbbá A Konyhafőnök és a Cápák között is szép eredménnyel zárták idei szezonjukat.
2023.09.25.
A 2023. november hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.
2023.09.11.
Kiemelten fontos számunkra, hogy minden hirdető megtalálja az RTL felületein azt a minőségi műsorkörnyezetet, amivel márkája azonosulni tud. Idén ősszel is izgalmas és színes társaságot garantálunk, ugyanis soha nem látott műsorkínálattal szállunk harcba a nézők és a partnerek figyelméért. A régi kedvencek mellett a világ legerősebb televíziós piacainak legújabb és legsikeresebb formátumait hozzuk el, és folytatjuk a hazai fejlesztésű drámasorozatok gyártását is. A nagyképernyő iránti töretlen bizalmat meg fogjuk szolgálni, ahogy a digitális iránti növekvő érdeklődésnek is megfelelünk.
2023.09.04.
Harmadik hónapja szerzi meg az első helyet az RTL 18-49-es főműsoridőben, augusztusban 13,03%-os közönségaránnyal (TV2: 13,01%). Az RTL továbbá a teljes nyári időszak legnézettebb csatornája volt, átlagosan 12,7%-ot hozott, így megelőzte a 12,4%-os TV2-t.
2023.08.23.
A 2023. október hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach és 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 180%-ról 190%-ra változik.
- Előző oldal
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Több betöltése