Tájékoztató a 2024. szeptemberi Market Indexről
2024.07.25.
Bővül az RTL Saleshouse portfóliója 
2024.08.21.

Júliusban is az RTL csatornaportfóliója lett a legnézettebb 

2024.08.02.

Az RTL Magyarország továbbra is tartja vezető pozícióját 2024-ben. Júliusban ismét az RTL csatornaportfóliója lett a legnézettebb főműsoridőben, a 18-49-es korosztály körében. Az RTL-es csatornák 27,1%-os közönségarányt, míg a TV2 Csoport csatornái 26,0%-ot értek el. Ezzel az RTL Magyarország tartja vezető pozícióját az idei évben.

Az RTL második generációs csatornái magabiztos győzelmet arattak: 17,3%-os eredményt értek el főműsoridőben, míg a TV2 kábelcsatornái 15,4%-os közönségarányt hoztak. 

Az RTL HÁROM júliusban a valaha volt egyik legjobb eredményét érte el 1,7%-os közönségaránnyal. A Sorozat+ újabb rekordhónapot hozott 2,5%-os értékével, ebben az évben már ötödjére döntötte meg saját idei rekordját. 

A legnagyobb kábelcsatornák toplistáján mind egész napot tekintve, mind főműsoridőben 4 RTL-es csatorna szerepel a top 10-ben. Főműsoridőben a Film+, a Cool, a Sorozat+ és az RTL HÁROM, míg egész napot tekintve a Film+, a Cool, a Sorozat+ és az RTL KETTŐ szerepelnek a legjobbak között.  Ezzel mindkét idősávban az RTL csatornaportfóliója képviselteti magát a legtöbb csatornával. 

Továbbra is az RTL Híradó a legnézettebb hírműsor

Az idei évben eddig minden hónapban, így most júliusban is az RTL Híradója volt a legnézettebb hírműsor a 18-49-éves célcsoport körében. Az RTL Híradó átlagosan 18,4%-os közönségarányt hozott, míg a Tények 18,0%-ot. A teljes lakosság körében átlagosan közel 490 ezren nézték a Híradót esténként.  

Az elmúlt hónapban a csatornák között az M4Sport lett a legnézettebb 12,6%-os eredménnyel, főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Az RTL csatorna 9,8%-ot hozott júliusban (főműsoridő, 18-49). 

Júliusban ismét a sportműsorok voltak a legnépszerűbbek, köztük az EB döntővel, ami az év második legnézettebb programja lett. Az RTL legnézettebb programja ebben a hónapban a július 21-i RTL Híradó volt, amely 22,9%-os közönségarányt hozott a 18-49-es célcsoport körében. 

Hatalmas siker volt a ValóVilág 12. évada

Nemrég ért véget a ValóVilág12, ami az RTL+ legnépszerűbb és legnézettebb tartalma lett. Összesen több mint 1,67 millió órán keresztül követték az előfizetők az online közvetítést. 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2024. július és 2022.11.01-2024.07.31 az RTL HÁROM esetében. Kábelek alatt a TV2 és az RTL kivételével az összes csatornát értjük. A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a 2024. július hónap utolsó 7 napján még nem végleges eredményekkel, 2024. augusztus 1-én lekért adatok alapján. A ValóVilág12 live streaming adatának forrása RTL saját mérés június 30-ig bezárólag. 

Kapcsolódó hírek

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

2024.11.07.

Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.

2024.11.06.

2025 első felétől a CANAL+ Action csatornával bővül az RTL Saleshouse hirdetési portfóliója. A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna izgalmas akcióműsorok széles választékát hozza el nézőknek.