Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata
2023.06.01.
Az RTL Magyarország* 113 millió eurós árbevétellel zárta 2022-t  Az 2023-as év legsikeresebb RTL-es műsora a sztárbox volt, de taroltak a régi kedvencek is
2023.06.01.

Kábelcsatornáink 21. heti eredményei

2023.06.01.

Egyre jobban teljesítenek az RTL Magyarország kábelcsatornái.

A 21. héten a Film+ a teljes napi közönségaránya az 20. heti 4%-ról 4,3%-ra módosult. Főműsoridőben 4,7%-ot hozott. Egész napot alapul véve és főműsoridőben egyaránt a második legnézettebb kábelcsatornának bizonyult a Film+. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Az igazság ligája: 7,8% (71.849 fő)
2. Egy igazán dühös ember: 6,2% (55.143 fő)
3. Szupercella: 6,3% (52.931 fő)

A Cool egész napi közönségaránya a 20. heti 2,3%-ról 2,8%-ra nőtt. Főműsoridőben a két héttel ezelőtti 2,6%-ról 3,4%-ra módosult a csatorna átlaga. A csatorna növekedésében nagy szerepet játszott a jól sikerült hétvége. Szombat este a prime sáv átlaga 5,4% lett, ez idén a második legmagasabb közönségaránya. Aznap este a Harry Potter film 5,9%-ot ért el, 51 ezer nézővel. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A mi kis falunk: 7,9% (58.272 fő)
2. Harry Potter és a bölcsek köve: 5,9% (51.635 fő)
3. New York-i helyszínelők: 11,5% (41.333 fő)

Az RTL KETTŐ egész napot alapul véve 2,4%-ot hozott. Főműsoridőben 1,8% volt az átlaga. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Éjjel-nappal Budapest: 3,5% (26.653 fő)
2. Showder klub: 2,7% (26.499 fő)
3. A gyanú árnyékában: 5,6% (25.558 fő)

A Sorozat+ teljes napi közönségaránya a 20. heti 1,5%-ról 2,1%-ra ugrott. Főműsoridőben a két héttel ezelőtti 1,7%-ról 2,4%-ra erősödött. Ez utóbbi a csatorna mérése óta (2010. december) a második legmagasabb heti SHR átlaga. Ezzel az eredményével a 7. legnézettebb csatorna volt a héten főműsoridőben. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. New York-i helyszínelők: 3,9% (37.180 fő)
2. CSI: 3,5% (32.358 fő)
3. Miami helyszínelők: 3,6% (24.548 fő)

Az RTL HÁROM teljes napi közönségaránya 1,7%-ra módosult. Főműsoridőben 2,1%-ról 2,2%-ra mozdult el az átlaga. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Beépített szépség: 4,5% (42.284 fő)
2. Kincs, ami nincs: 5,1% (35.504 fő)
3. Szupercella: 3,5% (30.858 fő)

Az RTL GOLD 21. heti all day közönségaránya 1,6%-ról 1,8%-ra nőtt. A csatorna indulása óta (2017. július) ez a legmagasabb heti SHR átlaga. Főműsoridőben 0,9%-ot hozott a csatorna. A Barátok közt esti adásai 1,2%-ot értek el, több mint 11 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Mónika: 7,3% (33.975 fő)
2. Barátok közt: 2,6% (22.622 fő)
3. Anikó show: 3,5% (21.768 fő)

A MuzsikaTV teljes napi közönségaránya 1%-on alakult. 2019. augusztusa óta nem volt ilyen magas SHR átlaga. Főműsoridőben a 20. heti 0,2%-ról 0,5%-ra erősödött. 2020. szeptembere óta nem sikerült ilyen magas heti nézettséget elérnie a csatornának. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Dana-Dom: 1,1% (10.450 fő)
2. Kívánságpercek: 2,7% (10.325 fő)
3. Klippek: 3,1% (10.325 fő)

Forrás: Nielsen Közönségmérés. 18-49-es korcsoport. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A csatornák és a műsorok nézettségénél az adott napi nézettséget vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézést és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. A közönségarányok (SHR%) számításánál a lineáris TV csatornákat vettük figyelembe (’Other’ nélkül).

Időszak: 2023. május 22. – 2023. május 28.

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.