Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata
2023.06.01.
Az RTL Magyarország* 113 millió eurós árbevétellel zárta 2022-t  Az 2023-as év legsikeresebb RTL-es műsora a sztárbox volt, de taroltak a régi kedvencek is
2023.06.01.

Kábelcsatornáink 21. heti eredményei

2023.06.01.

Egyre jobban teljesítenek az RTL Magyarország kábelcsatornái.

A 21. héten a Film+ a teljes napi közönségaránya az 20. heti 4%-ról 4,3%-ra módosult. Főműsoridőben 4,7%-ot hozott. Egész napot alapul véve és főműsoridőben egyaránt a második legnézettebb kábelcsatornának bizonyult a Film+. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Az igazság ligája: 7,8% (71.849 fő)
2. Egy igazán dühös ember: 6,2% (55.143 fő)
3. Szupercella: 6,3% (52.931 fő)

A Cool egész napi közönségaránya a 20. heti 2,3%-ról 2,8%-ra nőtt. Főműsoridőben a két héttel ezelőtti 2,6%-ról 3,4%-ra módosult a csatorna átlaga. A csatorna növekedésében nagy szerepet játszott a jól sikerült hétvége. Szombat este a prime sáv átlaga 5,4% lett, ez idén a második legmagasabb közönségaránya. Aznap este a Harry Potter film 5,9%-ot ért el, 51 ezer nézővel. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A mi kis falunk: 7,9% (58.272 fő)
2. Harry Potter és a bölcsek köve: 5,9% (51.635 fő)
3. New York-i helyszínelők: 11,5% (41.333 fő)

Az RTL KETTŐ egész napot alapul véve 2,4%-ot hozott. Főműsoridőben 1,8% volt az átlaga. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Éjjel-nappal Budapest: 3,5% (26.653 fő)
2. Showder klub: 2,7% (26.499 fő)
3. A gyanú árnyékában: 5,6% (25.558 fő)

A Sorozat+ teljes napi közönségaránya a 20. heti 1,5%-ról 2,1%-ra ugrott. Főműsoridőben a két héttel ezelőtti 1,7%-ról 2,4%-ra erősödött. Ez utóbbi a csatorna mérése óta (2010. december) a második legmagasabb heti SHR átlaga. Ezzel az eredményével a 7. legnézettebb csatorna volt a héten főműsoridőben. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. New York-i helyszínelők: 3,9% (37.180 fő)
2. CSI: 3,5% (32.358 fő)
3. Miami helyszínelők: 3,6% (24.548 fő)

Az RTL HÁROM teljes napi közönségaránya 1,7%-ra módosult. Főműsoridőben 2,1%-ról 2,2%-ra mozdult el az átlaga. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Beépített szépség: 4,5% (42.284 fő)
2. Kincs, ami nincs: 5,1% (35.504 fő)
3. Szupercella: 3,5% (30.858 fő)

Az RTL GOLD 21. heti all day közönségaránya 1,6%-ról 1,8%-ra nőtt. A csatorna indulása óta (2017. július) ez a legmagasabb heti SHR átlaga. Főműsoridőben 0,9%-ot hozott a csatorna. A Barátok közt esti adásai 1,2%-ot értek el, több mint 11 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Mónika: 7,3% (33.975 fő)
2. Barátok közt: 2,6% (22.622 fő)
3. Anikó show: 3,5% (21.768 fő)

A MuzsikaTV teljes napi közönségaránya 1%-on alakult. 2019. augusztusa óta nem volt ilyen magas SHR átlaga. Főműsoridőben a 20. heti 0,2%-ról 0,5%-ra erősödött. 2020. szeptembere óta nem sikerült ilyen magas heti nézettséget elérnie a csatornának. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Dana-Dom: 1,1% (10.450 fő)
2. Kívánságpercek: 2,7% (10.325 fő)
3. Klippek: 3,1% (10.325 fő)

Forrás: Nielsen Közönségmérés. 18-49-es korcsoport. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A csatornák és a műsorok nézettségénél az adott napi nézettséget vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézést és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. A közönségarányok (SHR%) számításánál a lineáris TV csatornákat vettük figyelembe (’Other’ nélkül).

Időszak: 2023. május 22. – 2023. május 28.

Kapcsolódó hírek

2025.07.02.

2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.

2025.06.25.

2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.