Brand solution együttműködések: Tippelj és vidd el! és az Euronics
2023.06.01.
Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata
2023.06.01.

Két díjat is elhozott az RTL az idei Hipnózisról!

2023.06.01.

Május 31-én este az Élesztő Teraszon átadták a reklámverseny díjait.

Az RTL Magyarország megbízásából készült We (don’t) speak PC elnevezésű kampányt a “Hagyományos outdoor megjelenések” valamint a “Sokszínűségi díj” kategóriákban jutalmazták.

A Hipnózis díjazottnainak teljes listáját ide kattintva érhetik el, itt pedig az estéről készült fotókat, amelyeket Gyurkovics Anna készített.

Forrás: Kreatív

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.