Brand solution együttműködések: Tippelj és vidd el! és az Euronics
2023.06.01.
Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata
2023.06.01.

Két díjat is elhozott az RTL az idei Hipnózisról!

2023.06.01.

Május 31-én este az Élesztő Teraszon átadták a reklámverseny díjait.

Az RTL Magyarország megbízásából készült We (don’t) speak PC elnevezésű kampányt a “Hagyományos outdoor megjelenések” valamint a “Sokszínűségi díj” kategóriákban jutalmazták.

A Hipnózis díjazottnainak teljes listáját ide kattintva érhetik el, itt pedig az estéről készült fotókat, amelyeket Gyurkovics Anna készített.

Forrás: Kreatív

Kapcsolódó hírek

2025.10.01.

Látványosan folytatódott szeptemberben a multiplatform fogyasztás térnyerése az RTL-nél. A lineáris főcsatornán az X-Faktor négy helyet is elfoglalt a havi nézettségi toplista élmezőnyében, minden alkalommal megszerezve a vezetést a saját idősávjában, a 18-59 éves korcsoportban. A Sztárbox erősítette pozícióját a 2024-es szezonhoz képest, bizonyítva ezzel, hogy a nagy eventműsorok továbbra is erős közösségi élményt nyújtanak, és hoznak vissza a lineáris tévére alapvetően streaminget fogyasztó nézőket. A Nyerő Páros és az X-Faktor mellett a Bróker Marcsi lett a hónap legnézettebb tartalma streamingen, jelezve, hogy a lokális saját gyártás továbbra is közönségmágnes. Az RTL+ toplistái és a lineáris nézettségi adatok egyaránt azt mutatják, hogy a tartalom ereje ma már két platformon építi a márkát és szolgálja ki a nézői igényeket. 

2025.09.26.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. októberi módosított anyagleadási rendje:

2025.09.24.

2025. november hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk