Non-spot megjelenési típusok
Klasszikus támogatásnak nevezzük, amikor a szponzorációs üzenet támogatói spot formájában jelenik meg, közvetlenül a műsorhoz, vagy annak beharangozóihoz kapcsolódva. Előnye, hogy a támogató úgy kapcsolódik össze a műsor arculatával és értékeivel, hogy közben a műsorhoz kapcsolódó támogatók száma limitált.
Lehetőség van ún. komplex együttműködésre egyes műsorokhoz kapcsolódóan. Az ilyen jellegű együttműködések esetén a kommunikációs célok alapján ötvözünk többféle megjelenést (célzottan elhelyezett, reklámspotokat, támogatói spotokat, termékelhelyezést, adott esetben nyeremény-felajánlást). Egyes esetekben lehetőség van a televízíóból televízióból való kilépésre is (pl: adott szereplők reklámokban való használata, stb).
A szponzorfinanszírozott műsorok legfőbb jellemzője, hogy a gyártócég vagy a producer bizosítja az műsor elkészítéséhez az anyagi hátteret, és ő rendelkezik a műsor kereskedelmi felületeivel. Tartalomfejlesztés, avagy a branded content esetén a lehető legmélyebb kapcsolat érhető el az adott márka, termék és a műsorszám között.
Az RTL és a műsorok hivatalos social média platformjain (Facebook, Instagram, TikTok) a szponzorációs együttműködések keretében további megjelenéseket kínálunk ügyfeleinknek. A műsor és a brand közötti tartalmi kapcsolódás, a márka üzenetének megjelenítése képi és videós formában, kreatív módon, hashtagekkel és oldalmegjelölésekkel.