Tovább tökéletesíti adatalapú hirdetési megoldásait az RTL
2023.10.10.
Tájékoztató a 2023 december havi market indexről
2023.10.27.

RTL – 2024

2023.10.24.

Új partnerrel, megújult csomagkínálattal és egy új termékkel várja hirdetőit jövőre az RTL Saleshouse.

Megtartja legnagyobb broadcaster partnereit 2024-ben is az RTL Saleshouse, és tovább bővíti kínálatát az SPI International Magyarország Kft.-vel kötött együttműködésnek köszönhetően. Értékesítési csomagjait újragondolt formában ajánlja ügyfeleinek, emellett vadonatúj termékkel is debütál a jövő évben. A kampánykiszolgálások stabilitása érdekében pedig a szezonindexekben áremelést eszközöl.

Az RTL Saleshouse 2024-ben is a Paramount Global, az AMC Networks, az A+E Networks és az Antenna Group csatornák értékesítési partnere, így az ezeken a csatornákon való hirdetések továbbra is az RTL Saleshouse-on keresztül vásárolhatók meg. A kínálat viszont tovább bővül: az SPI International Magyarország Kft.-vel kötött megállapodás értelmében januártól a Filmbox csatorna is az értékesítési portfólió részét képezi majd, ahogy az RTL új, 2023 decemberében induló kábelcsatornái is. Emellett a lineárisan közvetített UEFA Bajnokok Ligája és UEFA Európa Liga mérkőzések mind az RTL Saleshouse csatornáin lesznek láthatók.

Az eredményesebb kiszolgálás és még jobb célzás érdekében az RTL Saleshouse finomhangolta értékesítési csomagjait. A legkeresettebb 1+ csomagot három csatornával (AMC, RTL HÁROM és Sorozat+) egészíti ki, ezzel is növelve a szállítási biztonságot. Az induló új csatornák a 3+ és a 4+ csomagokban lesznek elérhetőek.

Az RTL Saleshouse termékportfóliója egy új hirdetési megoldással bővül: a multiscreen prime roadblock megjelenés az 1+ csomag RTL Magyarország csatornái mellett az RTL.hu felületén is látható lesz, amely ennek köszönhetően egyidejű és nagyobb elérést biztosít lineárisban és digitálisban egyaránt. A megjelenés természetesen opcionálisan bővíthető további csatornákkal is, sőt, a saleshouse kapuja nyitva áll, hogy további digitális partnerek csatlakozásával tovább bővítse a multiscreen prime roadblock digitális elérését. 

A termékfejlesztéseket illetően az RTL Saleshouse a szegmensek kiterjesztésére is nagy hangsúlyt fektetett: 9 helyett már 17 szegmens választható az RTL-s kampányokhoz. A felújított és új adatszegmensek pedig pontosabb célcsoport-elérést tesznek lehetővé a VOD platformokon.

Mivel az utóbbi időben a televíziós piacon ugrásszerűen megnőtt a hirdetési kereslet, az RTL Saleshouse a kereslet-kínálat egyensúlyban tartásához növeli hirdetési árait. Az áremelést 2024-ben a szezonindexekben érvényesíti annak érdekében, hogy a hirdető partnerek jövőre is hatékony kampányokat, ezzel együtt pedig kiszámítható üzleti eredményeket érjenek el az RTL Saleshouse által  kínált felületein keresztül. Az áremelés átlagosan az 1+ reach és a 3+ frequency csomagokon éves szinten 20%-ot jelent a 2023-ban megvalósult szezonindexekhez képest.

Kapcsolódó hírek

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

2024.11.07.

Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.

2024.11.06.

2025 első felétől a CANAL+ Action csatornával bővül az RTL Saleshouse hirdetési portfóliója. A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna izgalmas akcióműsorok széles választékát hozza el nézőknek.