Ennek értelmében a november havi szezonindex az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 265%, a 4+ Family csomagon pedig 180% marad.
A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2024.09.27.
Ennek értelmében a november havi szezonindex az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 265%, a 4+ Family csomagon pedig 180% marad.
A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2024.12.04.
Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.
2024.12.02.
2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.
2024.11.08.
Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.