Bővül az RTL Saleshouse portfóliója 
2024.08.21.
Az RTL Magyarország továbbra is tartja vezető pozícióját 2024-ben
2024.09.03.

Tájékoztató a 2024. októberi Market Indexről

2024.08.23.

2024. október hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényeítünk.

Ennek értelmében szezonindexünk az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 245%, a 4+ Family csomagon pedig 180%.

A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF  ide kattintva  érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.10.28.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. novemberi módosított anyagleadási rendje:

2025.10.28.

2025. december hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.10.01.

Látványosan folytatódott szeptemberben a multiplatform fogyasztás térnyerése az RTL-nél. A lineáris főcsatornán az X-Faktor négy helyet is elfoglalt a havi nézettségi toplista élmezőnyében, minden alkalommal megszerezve a vezetést a saját idősávjában, a 18-59 éves korcsoportban. A Sztárbox erősítette pozícióját a 2024-es szezonhoz képest, bizonyítva ezzel, hogy a nagy eventműsorok továbbra is erős közösségi élményt nyújtanak, és hoznak vissza a lineáris tévére alapvetően streaminget fogyasztó nézőket. A Nyerő Páros és az X-Faktor mellett a Bróker Marcsi lett a hónap legnézettebb tartalma streamingen, jelezve, hogy a lokális saját gyártás továbbra is közönségmágnes. Az RTL+ toplistái és a lineáris nézettségi adatok egyaránt azt mutatják, hogy a tartalom ereje ma már két platformon építi a márkát és szolgálja ki a nézői igényeket.