A SWEET.TV prémium hirdetési lehetőséget kínál a hirdetők számára – több mint 130 népszerű televíziós csatorna és a legnagyobb stúdiók (Disney, Universal, Paramount, Sony) legnépszerűbb tartalmaival.
A SWEET.TV FAST channel szolgáltatást is biztosít az előfizetőik számára. A FAST (Free Ad-Supported Streaming TV) TV olyan internetalapú lineáris televíziós csatornát jelent, amely non-stop tartalomfolyamot biztosít, hasonlóan a hagyományos lineáris csatornákhoz. Különlegessége, hogy rendkívül hatékonyan ötvözi a klasszikus televíziós élményt a digitális hirdetési lehetőségekkel, például a célzott reklámokkal, és rugalmasan illeszkedik a felhasználók médiafogyasztási szokásaihoz.
A SWEET.TV FAST közönségének több mint 70%-a nagy képernyőkön (CTV) élvezi a tartalmakat, ami alacsony reklámzajszintet és rendkívül jól mérhető kampányteljesítményt biztosít a hirdetők számára.
A SWEET.TV FAST csatornái magyar nyelven kínálnak szórakoztató tartalmakat az előfizetők számára, az akciófilmtől, a vígjátékokon át a gyermekcsatornákig. A dinamikus növekedést és a nagyképernyős tartalomfogyasztást elősegíti, hogy egyedülálló fejlesztésként Magyarország a Samsung 2024-es smart TV irányítóin már külön SWEET.TV brandingelt gomb is helyet kapott.
„Nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon kizárólagos partnerei lehetünk a SWEET.TV-nek, ennek a rendkívül dinamikusan növekvő piaci szereplőnek. A Connected TV csomagunk most egy új, értékes taggal bővül, ami tovább erősíti a hirdetőink számára kínált prémium lehetőségeket. Exkluzív nemzetközi tartalmakat és a legnépszerűbb hollywoodi kasszasikereket hozzuk el a hirdetőink számára. A SWEET.TV-nek is köszönhetően a digitális hirdetések precizitását hozzuk el a tévéképernyőre, miközben megőrizzük azt a különleges figyelmet és érzelmi hatást, amit csak a televízió tud nyújtani. ”- mondta Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse AD sales igazgatója a megállapodás kapcsán.
Mykhailo Khyzhniak, a SWEET.TV ügyvezetője szintén hangsúlyozta az együttműködés jelentőségét:
„Büszkeséggel tölt el, hogy Magyarországon elértünk egy olyan magas számú FAST felhasználói bázist, hogy új szintre emelhetjük szolgáltatásunkat és elkezdhetjük értékesíteni hirdetési felületeinket. A SWEET.TV számára fontos volt, hogy olyan saleshouse partnert találjunk, amelynek hirdetési csomagja összhangban van üzleti céljainkkal. Az RTL Saleshouse-szal közösen kívánjuk kiaknázni a Connected TV hirdetésekben rejlő hatalmas potenciált. Prémium tartalmaink mellé, prémium hirdetési környezetet biztosítunk a Partnerek számára.”
Az RTL Saleshouse és a SWEET.TV együttműködése új szintre emeli a Connected TV piacán elérhető prémium hirdetési megoldásokat, tovább erősítve mindkét fél pozícióját a magyar médiapiac élvonalában.