Kiugróan magas, 19,8%-os főműsoridős közönségaránnyal nyerte meg az októbert az RTL 
2024.11.07.
A SWEET.TV-vel bővül az RTL médiakereskedőházának Connected TV portfóliója 
2024.12.02.

Tájékoztató a csatornáinkat érintő módosított anyagleadási rendről (2024. december)

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

A Kábelcsatornák anyagleadási rendje ide kattintva elérhető.

Az RTL csatornát érintő kampányok anyagleadási rendje ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.04.23.

2025. június hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.