A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület
2023.11.06.
Kiemelkedő nézettségi eredményekkel és az ártatlanok győzelmével ért véget Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban
2023.12.04.

Filmleadásokra vonatkozó tájékoztató

2023.11.28.

Az RTL Magyarország új csatornáin 2024. január 1-től, míg a Filmbox csatornán (a korábban kiadott módosított anyagleadási renddel ellentétben) 2024. január 10-től lesznek láthatóak reklámfilmek.

A csatornák indulásával párhuzamosan az RTL Saleshouse – mind az Adstream Hungary Kft. mind a Brisk Digital Hungary Kft. esetében – 3+3 új leadási pontot hoz létre spot- illetve szponzor reklámfilmek leadására:

                    Filmbox HD

                    Sorozatklub, Moziklub HD

                    RTL OTTHON, Kölyökklub HD

                    Filmbox Sponsoring HD

                    Sorozatklub, Moziklub Sponsoring HD

                    RTL OTTHON, Kölyökklub Sponsoring HD

Egyúttal jelezzük, hogy 2024. január 1-től csak HD anyagok leadására van lehetőség az RTL Saleshouse által értékesített csatornák részére.

A korábban SD-ben már leadott filmeket nem szükséges újraküldeni.  

A feltöltésekkel kapcsolatos további kérdésekben a szerződéses szolgáltatók tudnak segíteni.

Kapcsolódó hírek

2025.12.01.

Az RTL 2025 novemberében 17,6%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-59-es korosztályban, ami az elmúlt három év második legjobb havi eredménye. Csoportszinten 32,6%-ot mutatnak a számok, amely az utóbbi négy év második legerősebb RTL Magyarország teljesítménye. A hónap műsor-toplistáját az RTL dominálta: a tíz legnézettebb novemberi műsorból nyolc RTL-es volt. A legnagyobb siker egyértelműen a Most Wanted - A hajsza, amely 24,5%-os átlagos közönségarányával az ősz legnézettebb televíziós tartalma lett lineárisan, miközben az utóbbi évek egyik legsikeresebb realityje RTL+-on is.

2025.11.07.

Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.

2025.11.07.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje