A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület
2023.11.06.
Kiemelkedő nézettségi eredményekkel és az ártatlanok győzelmével ért véget Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban
2023.12.04.

Filmleadásokra vonatkozó tájékoztató

2023.11.28.

Az RTL Magyarország új csatornáin 2024. január 1-től, míg a Filmbox csatornán (a korábban kiadott módosított anyagleadási renddel ellentétben) 2024. január 10-től lesznek láthatóak reklámfilmek.

A csatornák indulásával párhuzamosan az RTL Saleshouse – mind az Adstream Hungary Kft. mind a Brisk Digital Hungary Kft. esetében – 3+3 új leadási pontot hoz létre spot- illetve szponzor reklámfilmek leadására:

                    Filmbox HD

                    Sorozatklub, Moziklub HD

                    RTL OTTHON, Kölyökklub HD

                    Filmbox Sponsoring HD

                    Sorozatklub, Moziklub Sponsoring HD

                    RTL OTTHON, Kölyökklub Sponsoring HD

Egyúttal jelezzük, hogy 2024. január 1-től csak HD anyagok leadására van lehetőség az RTL Saleshouse által értékesített csatornák részére.

A korábban SD-ben már leadott filmeket nem szükséges újraküldeni.  

A feltöltésekkel kapcsolatos további kérdésekben a szerződéses szolgáltatók tudnak segíteni.

Kapcsolódó hírek

2025.07.02.

2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.

2025.06.25.

2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.