A SWEET.TV-vel bővül az RTL médiakereskedőházának Connected TV portfóliója 
2024.12.02.

A novemberi toplistát az RTL műsorai dominálták 

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

A havi 18-49-es toplistát az RTL műsorai dominálták: novemberben a hónap 10 legnézettebb programjából 8 az RTL-en volt látható (18-49). 

Az első öt helyet az X-Faktor novemberi részei foglalják el. A november 2-i adás az éves TOP10-es listára is felkerült, jelenleg a 8. helyen van, összesen 879 ezren nézték az adást. 

A havi toplista 6-7. és 9. helyére az Álarcos énekes futott be, vagyis ennek a műsornak is az összes novemberi epizódja ott van a TOP10-ben. A legnézettebb az első, november 10-i rész volt. Ezt az adást 740 ezer ember nézte a teljes népességen belül. 

Kiváló eredményt ért el a Nyerő Páros, a Házon kívül és az RTL Híradó

A Nyerő Páros 19,4%-os átlaggal zárta mostani szezonját. A hónap legtöbb videóindítása is az RTL legviccesebb sztárpárshow-jához köthető. A teljes szezonban összesen 1 millió 766 ezer videóindítást generált a műsor.  

A szombat esténként jelentkező X-Faktor után a KOKO című dokumentumfilm ment novemberben, ami 15,7%-os eredményt hozott az RTL csatornán. 

A Sztárbox átlagosan 22,4%-ot hozott vasárnap esténként, és ezzel az esték többségében és átlagban is nyerte a saját idősávját. A vasárnap este második felében november 10-től képernyőn lévő Hell Boxing Kings 15,6%-ot hozott ebben a hónapban. 

A vasárnap este 19 órakor kezdődő Házon kívül 17,3%-os eredményt ért el novemberben. 

Ebben a hónapban is az RTL Híradója volt a legnézettebb a 18-49 éves korosztály körében: 19,8%-ot hozott átlagban a 16,9%-os Tények előtt. Átlagosan 660 ezren nézték a Híradó adásait. A Fókusz 14,9%-kal ment novemberben, átlagosan 407 ezren követték az epizódokat. 

Ismét kiváló eredményt értek el a kábelcsatornák

Az RTL második generációs csatornaportfóliója október után novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Az RTL-es kábelcsatornák utoljára 2020 novemberben értek el ilyen eredményt, ráadásul most még növelni is tudták a különbséget a TV2-vel szemben (RTL kábel: 15,7%, TV2 kábel: 14,8%. 

Teljes napot tekintve 16,2%-ot értek el az RTL-es második generációs csatornák, 2017 óta most volt ismét ilyen erős hónapja a kábelcsatornáknak az őszi szezonban.  

A Sorozat+ és az RTL GOLD határozott növekedést mutatnak tavalyhoz képest (a Sorozat+ 1,7%-ról 2,3%-ra, az RTL GOLD 1,1%-ról 1,7%-ra növekedett). A Cool és az RTL HÁROM is jelentősen jobb eredményt értek el, mindkettő 0,2 százalékpontot tudott javítani tavaly novemberi eredményéhez képest. 

A négy új csatorna (Sorozatklub, Moziklub, Kölyökklub, RTL OTTHON) szintén remekül teljesített novemberben. 0,8%-os összesített eredményükkel újból havi rekordot mutattak be, amivel tovább folytatják az év eleje óta tartó folyamatos növekedésüket. 

Szoros a verseny a két rivális között

Az RTL csatorna 17,5%-os prime közönségarányt ért el ebben a hónapban, míg az RTL Magyarország csatornaportfóliója 33,2%-ot szerzett (TV2 csatorna: 18,9%, TV2 Csoport: 33,6%).  

Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben. (RTL csatorna: 14,1%, TV2 csatorna: 13,9%; RTL-es csatornaportfólió: 30,1%, TV2 Csoport: 29,9%). A szoros verseny várhatóan december végén fog eldőlni a két rivális között. 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 és 4+ célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2024. november, 
A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hat napján még nem végleges eredményekkel, 2024. december 2-án lekért adatok alapján. rtl+, web+app, total videoview

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.