Az RTL Magyarország lett a SkyShowtime kizárólagos reklámértékesítési partnere Magyarországon
2025.05.21.
Tájékoztató a 2025. júliusi Market Indexről
2025.05.27.

Bővült digitális portfóliónk: RTL+ és SkyShowTime hirdetési lehetőségek

2025.05.26.

Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában

Kedves Partnerünk!

Felhívjuk a figyelmét, hogy bővült az M-RTL Zrt. digitális hirdetésértékesítési portfóliója a RTL+ Premium szolgáltatás (streamingplatform) “RTL+ Premium reklámokkal”, valamint a SkyShowTime ‘Standard előfizetés reklámokkal’ felületeivel, melyek a Sweet.tv FAST csatornáival kiegészítve, Premium CTV csomagban rendelhetők. 

Továbbá felhívjuk figyelmét, hogy az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át az instream videós hirdetések esetében.

Tájékoztatjuk Önt, hogy az M-RTL Zrt. honlapokra történő hirdetésértékesítésére vonatkozó, 2025-re irányadó Online Általános Szerződési Feltételei fentiekre tekintettel kiegészítésre és módosításra kerültek, amely elérhető ezen a linken, míg az Online Hirdetési Árjegyzéke a Premium CTV csomag árazásával egybefoglalva pedig ezen a linken érhető el.

Kérjük a fenti linkeken ismerje meg tartalmukat!

Köszönettel,
RTL Magyarország

Kapcsolódó hírek

2025.07.23.

2025. szeptember hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.07.21.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. augusztusi módosított anyagleadási rendje.

2025.07.02.

2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.