A fergeteges hangulatra garancia, hogy a műsort a Showder Klub csapata készíti Kovács Kristóf producer vezetésével, ráadásul ugyanazzal a stábbal, amely a korábban sikerrel futó szériát is gyártotta a 2000-es évek elején.
A vadonatúj adásokban a párok összesen 5 millió forintért küzdenek, a játékokat az alap Activity ihlette, amelyeket rengeteg őrülettel fűszerezett meg a stáb. Például látta már valaki Szellő Istvánt hátrakötözött kézzel mutogatni? Vagy Hajdú Pétert betömött szájjal körülírni? Esetleg Puskás-Dallos Petit fejjel rajzolni? A stúdióban DJ és bármixer gondoskodik a felfokozott hangulatról. A nap végén az a pár győz, amelyik a legtöbb pénzt hozta össze. Az, hogy ki vagy kik vezetik az RTL vadonatúj műsorát, a későbbiekben kiderül.
A legendás vetélkedőben láthatjuk majd – többek között – Ábel Anitát, Havas Henriket, Hajdú Pétert, Nádas Györgyöt, Király Viktort, Szellő Istvánt, Lovász Lacit, Schobert Larát és Norbit, Puskás-Dallos Petit, Kiss Ádámot, Dobos Evelint, Szabó Zsófit, Járai Mátét, Gáspár Lacit, Orosz Györgyöt, Lakatos Márkot, Csonka Bandit, Kamarás Norbit, Schumacher Vandát, Tücsit és Kiszel Tündét is. De jelen lesz még Mardoll, Tihanyi Péter, Józan Laci, Kovácsovics Fruzsina és még sokan mások! A parádés hangulat garantált!
Az Activity minden hétköznap este 20:10-től látható az RTL műsorán!
Elindult az Activity!
2023.06.29.

Kapcsolódó hírek
2025.04.03.
Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta.
2025.03.31.
A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.
2025.03.17.
Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.