Vasarely ihlette tűzfalfestmény készült Pécsett az RTL támogatásával
2023.06.29.
Elindult az Activity!
2023.06.29.

Kábelcsatornáink 25. heti eredményei

2023.06.29.

A Cool az idei második legjobb heti átlagát hozta az előző héten.

A 25. héten a Film+ teljes napi közönségaránya az 24. heti 4,1%-ról 4,8%-ra nőtt. Főműsoridőben pedig 4,6%-ról 4,8%-ra erősödött. Egész napot alapul véve és főműsoridőben egyaránt a második legnézettebb kábelcsatornának bizonyult. A hét legnézettebb kábel filmjét a Film+ adta, szombat este a Csúcsformában második része 9,1%-on teljesített, amely több mint 56 ezres átlagnézőszámot jelentett. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Csúcsformában 2: 9,1% (56.018 fő)
2. A holnap határa: 6,7% (51.431 fő)
3. A mestergyilkos: 5,9% (47.706 fő)

A Cool egész napi közönségaránya a két héttel ezelőtti 2,8%-ról 3,1%-ra nőtt. Ez az idei második legjobb heti átlaga. Főműsoridőben az 24. heti 3,3%-ról 3,7%-ra módosult a csatorna átlaga. Főműsoridőben ez az idei harmadik legmagasabb heti közönségaránya. A hétköznap estékben 19 órától adott Mi kis falunk részek a 25. héten 5,8%-on teljesítettek, 36 ezres átlagnézőszám mellett. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A mi kis falunk: 7,2% (44.697 fő)
2. A randiguru: 4% (38.088 fő)
3. Az újonc: 4,4% (36.323 fő)

Az RTL KETTŐ egész napot alapul véve tartotta a 24. heti 2,7%-át. Főműsoridőben 2,1%-on teljesített a csatorna. Délutánban a Tippelj és vidd el ismétlése 2,6%-os közönségarányt hozott, 9 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A gyanú árnyékában: 10,5% (44.164 fő)
2. Showder klub: 3,5% (30.297 fő)
3. Segítség bajban vagyok: 7% (29.378 fő)

A Sorozat+ teljes napi közönségaránya 1,7% volt. Főműsoridőben 2%-os lett a közönségaránya. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Miami helyszínelők: 4,1% (31.804 fő)
2. CSI: 2,7% (22.426 fő)
3. Columbo: 2,8% (19.399 fő)

Az RTL HÁROM teljes napi közönségaránya változatlanul 1,6% lett. Főműsoridőben 2,2% volt az átlaga. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Kincs, ami nincs: 4,6% (42.977 fő)
2. Banános Joe: 4,3% (33.143 fő)
3. Dutyidili: 3,3% (20.111 fő)

Az RTL GOLD 25. heti all day közönségaránya 1,9% lett. Ezzel az idei legmagasabb heti átlagát érte el. Főműsoridőben a 24. heti 1%-ról 1,2%-ra erősödött, ami az idei legmagasabb heti átlagot eredményezte. A Barátok közt esti adásai 1,7%-ot értek el, közel 14 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Barátok közt: 4,6% (25.693 fő)
2. Mónika: 7,4% (25.009 fő)
3. Balázs: 6,8% (23.054 fő)

A MuzsikaTV teljes napi közönségaránya 0,5%-ról 0,6%-ra módosult. Főműsoridőben a 24. heti 0,2%-ról 0,3%-ra nőtt az átlaga. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Felvidéki mulatós show: 4% (13.396 fő)
2. Klippek: 4,7% (12.922 fő)
3. Zenepatika: 3,7% (11.064 fő)

Forrás: Nielsen Közönségmérés. 18-49-es korcsoport. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A csatornák és a műsorok nézettségénél az adott napi nézettséget vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézést és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. A közönségarányok (SHR%) számításánál a lineáris TV csatornákat vettük figyelembe (’Other’ nélkül). Időszak: 2023. június 19. – 2023. június 25.

Kapcsolódó hírek

2025.07.02.

2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.

2025.06.25.

2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.