Videós megjelenések
2025.05.27.
2025. július hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk
2025.05.26.
Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában
2025.05.21.
Az RTL Magyarország látja el májustól a SkyShowtime hirdetésekkel támogatott streaming szolgáltatásának kizárólagos reklámértékesítési feladatait. A május 21-én induló együttműködés jelentősen bővíti az RTL Saleshouse Connected TV (CTV) portfólióját, és tovább erősíti az RTL pozícióját a gyorsan növekvő digitális videópiacon.
2025.05.14.
Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. májusi, júniusi módosított anyagleadási rendje.
2025.05.13.
Június elejétől új csomaggal bővül az RTL+ streamingplatform kínálata. Az “RTL+ Premium reklámokkal” nevű előfizetési lehetőség ugyanazokat a kiemelt tartalmakat kínálja, mint a jelenlegi “Premium” csomag, azonban annál olcsóbban, reklámok megjelenítése mellett.
2025.05.06.
Az RTL Magyarország csoportszinten továbbra is stabilan tartja pozícióját a televíziós piacon: áprilisban az RTL főcsatorna, az RTL második generációs kábelcsatornái, valamint az RTL+ streamingplatform is figyelemre méltó teljesítményt nyújtott. Az RTL kábelportfólió főműsoridőben piacvezető volt, az RTL Híradó megőrizte hírpiaci elsőségét, az RTL+ pedig újabb nézettségi rekordokat hozott az UEFA Bajnokok Ligája közvetítéseivel.
2025.04.23.
2025. június hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.
2025.04.03.
Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta.
2025.03.31.
A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.