2024.05.03.

Áprilisban A renitens összes része piacvezető volt az idősávjában a 18-49-es korosztályban, a Cápák között nyitó epizódja pedig a hónap legmagasabb RTL-es nézettségét hozta. A kábelportfóliók versenyét is az RTL nyerte. 16,5%-os közönségaránnyal az RTL második generációs csatornaportfóliója volt a legnézettebb főműsoridőben a 18-49 évesek körében.  

2024.04.02.

2024-ben továbbra is az RTL vezeti a nézettségi versenyt: január és február után a márciust is megnyerte az RTL csatorna főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Az éves toplista első 10 helyén jelenleg 9 RTL-es tartalom szerepel (18-49). Tarolt A renitens, A mi kis falunk, a Cápák között és az RTL Híradó is, valamint kiemelkedő eredményt ért el a Cool, az RTL KETTŐ, az RTL GOLD és a Sorozat+.

2024.02.15.

Február 29-től disztribúciós partnerünk, a Magyar Telekom előfizetői számára is elérhetőek lesznek a decemberben debütált második generációs csatornáink a Telekom IPTV Szuper Családi, a Telekom TV Szuper Családi és Telekom TV M és L díjcsomagokban.

2024.02.02.

2024 első hónapjában az RTL nyerte a nézettségi versenyt, a csatorna lett a legnézettebb januárban, főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Kiváló eredményt ért el az RTL Híradó, a Cápák között és A mi kis falunk is ebben a hónapban.

2024.01.24.

2024. március hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.

2024.01.09.

A két kereskedőház közösen vizsgálta a különböző platformokon történő videófogyasztás és videóhirdetés eredményességét, és felmérte a lineáris tévé és a BVOD-hirdetések különbségeit a globális szereplőknél elérhető hirdetési megoldásokhoz képest. A kutatást a két médiakereskedőház megrendelésére az Inspira Research készítette 2023. július-augusztusban.