Hírek
2024.11.06.
2025 első felétől a CANAL+ Action csatornával bővül az RTL Saleshouse hirdetési portfóliója. A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna izgalmas akcióműsorok széles választékát hozza el nézőknek.
2024.11.04.
2025-re vonatkozóan az 1+ Reach, a 3+ Frequency és a 4+ Family csomagokra
2024.10.28.
2024. december hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.
2024.09.27.
2024. november hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.
2024.09.24.
Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. októberi módosított anyagleadási rendje.
2024.09.03.
Az RTL Magyarország hármas győzelmet aratott 2024 augusztusában, hiszen az RTL lett a legnézettebb csatorna, az RTL Magyarországé volt a legnézettebb csatornaportfólió, illetve a médiavállalat második generációs csatornái is megelőzték a TV2 kábelportfólióját (18-49, főműsoridő).
2024.08.23.
2024. október hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényeítünk.
2024.08.21.
2024 augusztusától az RTL Saleshouse értékesíti, az Antenna Entertainment magyar csatornáinak non-spot megjelenéseit is. Az érintett csatornák: AXN, VIASAT2, VIASAT3, VIASAT6, VIASAT Film.
2024.08.02.
Az RTL Magyarország továbbra is tartja vezető pozícióját 2024-ben. Júliusban ismét az RTL csatornaportfóliója lett a legnézettebb főműsoridőben, a 18-49-es korosztály körében. Az RTL-es csatornák 27,1%-os közönségarányt, míg a TV2 Csoport csatornái 26,0%-ot értek el. Ezzel az RTL Magyarország tartja vezető pozícióját az idei évben.
- Előző oldal
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Több betöltése