Brand solution együttműködések: két brand beszélget 
2023.06.15.
Tájékoztató a 2023-as augusztusi market indexről
2023.06.25.

Kábelcsatornáink 23. heti eredményei

2023.06.15.

Prime sávban április eleje óta nem sikerült ilyen magas közönségarányt produkálnia a Film+-nak.

A 23. héten a Film+ teljes napi közönségaránya az két héttel ezelőtti 4,1%-ról 4,8%-ra ugrott. Főműsoridőben 4,7%-ról 5,2%-ra erősödött. Prime sávban április eleje óta nem sikerült ilyen magas közönségarányt produkálnia. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Bad Boys 2: 8,8% (66.191 fő)
2. I.e 10.000: 7,7% (64.339 fő)
3. Bloodshot: 5,5% (49.896 fő)

A Cool egész napi közönségaránya 2,8%-on alakult. Főműsoridőben 3,6%-ra módosult a csatorna átlaga. Az idei harmadik legmagasabb heti közönségarányt produkálta főműsoridőben. A hétköznap estékben 19 órától adott Mi kis falunk részek a 23. héten 5,9%-on teljesítettek, 42 ezres átlagnézőszám mellett. A Cool múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A mi kis falunk: 7,0% (55.335 fő)
2. Az újonc: 5,3% (46.203 fő)
3. Döglött akták: 5,1% (42.928 fő)

Az RTL KETTŐ egész napot alapul véve tartotta a 22. heti 2,6%-át. Főműsoridőben 1,9%-ról 2%-ra billent az átlaga. Délutánban a Tippelj és vidd el ismétlése elérte a 4,1%-os közönségarányt, közel 16 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A gyanú árnyékában: 11,1% (34.023 fő)
2. Éjjel-nappal Budapest: 5,7% (33.412 fő)
3. Showder klub: 3% (28.292 fő)

A Sorozat+ teljes napi közönségaránya a két héttel ezelőtti eredményhez hasonlóan 1,9%-on alakult. Főműsoridőben sem történt változás, ugyanúgy 2%-os csatorna lett, ahogy a 22. héten. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Miami helyszínelők: 6,5% (43.325 fő)
2. New York-i helyszínelők: 2,5% (26.896 fő)
3. CSI: 2,5% (23.248 fő)

Az RTL HÁROM teljes napi közönségaránya változatlanul 2,1% lett. Főműsoridőben megőrizte a 2,7%-os közönségarányát. Teljes napot alapul véve ez a 2,1% az indulása óta mért legmagasabb közönségaránya (teljes hetet alapul véve), főműsoridőben ez a 2,7% az indulása óta mért második legmagasabb SHR átlagának minősül (teljes hetet alapul véve). A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Twilight – Hajnalhasadás 2: 4,7% (45.649 fő)
2. Nyomás utána: 4,7% (43.419 fő)
3. Háborgó mélység: 3,9% (33.484 fő)

Az RTL GOLD 23. heti all day közönségaránya változatlanul 1,4% lett. Főműsoridőben az előző heti 0,9%-át őrizte a csatorna. A Barátok közt esti adásai 1,1%-ot értek el, több mint 10 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Mónika: 6,5% (27.145 fő)
2. Álarcos énekes: 1,9% (19.203 fő)
3. Barátok közt: 1,7% (16.800 fő)

A MuzsikaTV teljes napi közönségaránya 0,6%-on alakult. Főműsoridőben pedig 0,2%-on. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Klippek: 4,4% (17.507 fő)
2. Felvidéki mulatós show: 5,2% (16.772 fő)
3. Jolly buli: 2,4% (10.215 fő)

Forrás: Nielsen Közönségmérés. 18-49-es korcsoport. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A csatornák és a műsorok nézettségénél az adott napi nézettséget vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézést és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. A közönségarányok (SHR%) számításánál a lineáris TV csatornákat vettük figyelembe (’Other’ nélkül).
Időszak: 2023. június 05. – 2023. június 11.

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.