Brand solution együttműködések: két brand beszélget 
2023.06.15.
Tájékoztató a 2023-as augusztusi market indexről
2023.06.25.

Kábelcsatornáink 23. heti eredményei

2023.06.15.

Prime sávban április eleje óta nem sikerült ilyen magas közönségarányt produkálnia a Film+-nak.

A 23. héten a Film+ teljes napi közönségaránya az két héttel ezelőtti 4,1%-ról 4,8%-ra ugrott. Főműsoridőben 4,7%-ról 5,2%-ra erősödött. Prime sávban április eleje óta nem sikerült ilyen magas közönségarányt produkálnia. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Bad Boys 2: 8,8% (66.191 fő)
2. I.e 10.000: 7,7% (64.339 fő)
3. Bloodshot: 5,5% (49.896 fő)

A Cool egész napi közönségaránya 2,8%-on alakult. Főműsoridőben 3,6%-ra módosult a csatorna átlaga. Az idei harmadik legmagasabb heti közönségarányt produkálta főműsoridőben. A hétköznap estékben 19 órától adott Mi kis falunk részek a 23. héten 5,9%-on teljesítettek, 42 ezres átlagnézőszám mellett. A Cool múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A mi kis falunk: 7,0% (55.335 fő)
2. Az újonc: 5,3% (46.203 fő)
3. Döglött akták: 5,1% (42.928 fő)

Az RTL KETTŐ egész napot alapul véve tartotta a 22. heti 2,6%-át. Főműsoridőben 1,9%-ról 2%-ra billent az átlaga. Délutánban a Tippelj és vidd el ismétlése elérte a 4,1%-os közönségarányt, közel 16 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A gyanú árnyékában: 11,1% (34.023 fő)
2. Éjjel-nappal Budapest: 5,7% (33.412 fő)
3. Showder klub: 3% (28.292 fő)

A Sorozat+ teljes napi közönségaránya a két héttel ezelőtti eredményhez hasonlóan 1,9%-on alakult. Főműsoridőben sem történt változás, ugyanúgy 2%-os csatorna lett, ahogy a 22. héten. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Miami helyszínelők: 6,5% (43.325 fő)
2. New York-i helyszínelők: 2,5% (26.896 fő)
3. CSI: 2,5% (23.248 fő)

Az RTL HÁROM teljes napi közönségaránya változatlanul 2,1% lett. Főműsoridőben megőrizte a 2,7%-os közönségarányát. Teljes napot alapul véve ez a 2,1% az indulása óta mért legmagasabb közönségaránya (teljes hetet alapul véve), főműsoridőben ez a 2,7% az indulása óta mért második legmagasabb SHR átlagának minősül (teljes hetet alapul véve). A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Twilight – Hajnalhasadás 2: 4,7% (45.649 fő)
2. Nyomás utána: 4,7% (43.419 fő)
3. Háborgó mélység: 3,9% (33.484 fő)

Az RTL GOLD 23. heti all day közönségaránya változatlanul 1,4% lett. Főműsoridőben az előző heti 0,9%-át őrizte a csatorna. A Barátok közt esti adásai 1,1%-ot értek el, több mint 10 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Mónika: 6,5% (27.145 fő)
2. Álarcos énekes: 1,9% (19.203 fő)
3. Barátok közt: 1,7% (16.800 fő)

A MuzsikaTV teljes napi közönségaránya 0,6%-on alakult. Főműsoridőben pedig 0,2%-on. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Klippek: 4,4% (17.507 fő)
2. Felvidéki mulatós show: 5,2% (16.772 fő)
3. Jolly buli: 2,4% (10.215 fő)

Forrás: Nielsen Közönségmérés. 18-49-es korcsoport. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A csatornák és a műsorok nézettségénél az adott napi nézettséget vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézést és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. A közönségarányok (SHR%) számításánál a lineáris TV csatornákat vettük figyelembe (’Other’ nélkül).
Időszak: 2023. június 05. – 2023. június 11.

Kapcsolódó hírek

2025.07.02.

2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.

2025.06.25.

2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.