Vasarely ihlette tűzfalfestmény készült Pécsett az RTL támogatásával
2023.06.29.
Elindult az Activity!
2023.06.29.

Kábelcsatornáink 25. heti eredményei

2023.06.29.

A Cool az idei második legjobb heti átlagát hozta az előző héten.

A 25. héten a Film+ teljes napi közönségaránya az 24. heti 4,1%-ról 4,8%-ra nőtt. Főműsoridőben pedig 4,6%-ról 4,8%-ra erősödött. Egész napot alapul véve és főműsoridőben egyaránt a második legnézettebb kábelcsatornának bizonyult. A hét legnézettebb kábel filmjét a Film+ adta, szombat este a Csúcsformában második része 9,1%-on teljesített, amely több mint 56 ezres átlagnézőszámot jelentett. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Csúcsformában 2: 9,1% (56.018 fő)
2. A holnap határa: 6,7% (51.431 fő)
3. A mestergyilkos: 5,9% (47.706 fő)

A Cool egész napi közönségaránya a két héttel ezelőtti 2,8%-ról 3,1%-ra nőtt. Ez az idei második legjobb heti átlaga. Főműsoridőben az 24. heti 3,3%-ról 3,7%-ra módosult a csatorna átlaga. Főműsoridőben ez az idei harmadik legmagasabb heti közönségaránya. A hétköznap estékben 19 órától adott Mi kis falunk részek a 25. héten 5,8%-on teljesítettek, 36 ezres átlagnézőszám mellett. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A mi kis falunk: 7,2% (44.697 fő)
2. A randiguru: 4% (38.088 fő)
3. Az újonc: 4,4% (36.323 fő)

Az RTL KETTŐ egész napot alapul véve tartotta a 24. heti 2,7%-át. Főműsoridőben 2,1%-on teljesített a csatorna. Délutánban a Tippelj és vidd el ismétlése 2,6%-os közönségarányt hozott, 9 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. A gyanú árnyékában: 10,5% (44.164 fő)
2. Showder klub: 3,5% (30.297 fő)
3. Segítség bajban vagyok: 7% (29.378 fő)

A Sorozat+ teljes napi közönségaránya 1,7% volt. Főműsoridőben 2%-os lett a közönségaránya. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Miami helyszínelők: 4,1% (31.804 fő)
2. CSI: 2,7% (22.426 fő)
3. Columbo: 2,8% (19.399 fő)

Az RTL HÁROM teljes napi közönségaránya változatlanul 1,6% lett. Főműsoridőben 2,2% volt az átlaga. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Kincs, ami nincs: 4,6% (42.977 fő)
2. Banános Joe: 4,3% (33.143 fő)
3. Dutyidili: 3,3% (20.111 fő)

Az RTL GOLD 25. heti all day közönségaránya 1,9% lett. Ezzel az idei legmagasabb heti átlagát érte el. Főműsoridőben a 24. heti 1%-ról 1,2%-ra erősödött, ami az idei legmagasabb heti átlagot eredményezte. A Barátok közt esti adásai 1,7%-ot értek el, közel 14 ezres átlagnézőszámmal. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Barátok közt: 4,6% (25.693 fő)
2. Mónika: 7,4% (25.009 fő)
3. Balázs: 6,8% (23.054 fő)

A MuzsikaTV teljes napi közönségaránya 0,5%-ról 0,6%-ra módosult. Főműsoridőben a 24. heti 0,2%-ról 0,3%-ra nőtt az átlaga. A csatorna múlt heti legnézettebb műsorai:

1. Felvidéki mulatós show: 4% (13.396 fő)
2. Klippek: 4,7% (12.922 fő)
3. Zenepatika: 3,7% (11.064 fő)

Forrás: Nielsen Közönségmérés. 18-49-es korcsoport. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A csatornák és a műsorok nézettségénél az adott napi nézettséget vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézést és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. A közönségarányok (SHR%) számításánál a lineáris TV csatornákat vettük figyelembe (’Other’ nélkül). Időszak: 2023. június 19. – 2023. június 25.

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.