Kábelcsatornáink 23. heti eredményei
2023.06.15.
Vasarely ihlette tűzfalfestmény készült Pécsett az RTL támogatásával
2023.06.29.

Tájékoztató a 2023-as augusztusi market indexről

2023.06.25.

A 2023. augusztus hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 110%-ról 120%-ra változik.

A fenti módosítások nem érintik a 3+ Frequency, illetve a 4+ Family csomagjainkat. Az ÁSZF-ben meghatározott szezonális index a fentebb említett módon változik az augusztusi C/GRP kampányok esetében.

A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.12.01.

Az RTL 2025 novemberében 17,6%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-59-es korosztályban, ami az elmúlt három év második legjobb havi eredménye. Csoportszinten 32,6%-ot mutatnak a számok, amely az utóbbi négy év második legerősebb RTL Magyarország teljesítménye. A hónap műsor-toplistáját az RTL dominálta: a tíz legnézettebb novemberi műsorból nyolc RTL-es volt. A legnagyobb siker egyértelműen a Most Wanted - A hajsza, amely 24,5%-os átlagos közönségarányával az ősz legnézettebb televíziós tartalma lett lineárisan, miközben az utóbbi évek egyik legsikeresebb realityje RTL+-on is.

2025.11.07.

Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.

2025.11.07.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje