Kábelcsatornáink 23. heti eredményei
2023.06.15.
Vasarely ihlette tűzfalfestmény készült Pécsett az RTL támogatásával
2023.06.29.

Tájékoztató a 2023-as augusztusi market indexről

2023.06.25.

A 2023. augusztus hónapra vonatkozó szezonális indexünket az 1+ Reach csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 110%-ról 120%-ra változik.

A fenti módosítások nem érintik a 3+ Frequency, illetve a 4+ Family csomagjainkat. Az ÁSZF-ben meghatározott szezonális index a fentebb említett módon változik az augusztusi C/GRP kampányok esetében.

A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

2024.11.07.

Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.