A fenti módosítások nem érintik a 4+ Family csomagjainkat. Az ÁSZF-ben meghatározott szezonális index a fentebb említett módon változik a szeptemberi C/GRP kampányok esetében.
A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2023.08.11.
A fenti módosítások nem érintik a 4+ Family csomagjainkat. Az ÁSZF-ben meghatározott szezonális index a fentebb említett módon változik a szeptemberi C/GRP kampányok esetében.
A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2025.06.06.
Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.
2025.05.27.
2025. július hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk
2025.05.26.
Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában