A fenti módosítások nem érintik a 4+ Family csomagjainkat. Az ÁSZF-ben meghatározott szezonális index a fentebb említett módon változik a szeptemberi C/GRP kampányok esetében.
A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.

2023.08.11.
A fenti módosítások nem érintik a 4+ Family csomagjainkat. Az ÁSZF-ben meghatározott szezonális index a fentebb említett módon változik a szeptemberi C/GRP kampányok esetében.
A jelenleg érvényes, 2023-ra vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2025.11.07.
Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.
2025.11.07.
Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje
2025.11.04.
Láthatóan mozgalmas hónapot zárt az RTL, amely a ritkábban tévézőket is be tudja rántani egyedi tartalomstratégiájával. Az őszi nagy formátumok pedig, mint az X-Faktor, a Pandora – A Szelence átka és Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban mind a képernyőn, mind a streamingfelületen erősen teljesítettek.