Az RTL Magyarország magabiztos csoportszintű nézettségi győzelmet aratott májusban
2024.06.03.
2024-ben eddig az RTL a legnézettebb csatorna 
2024.07.02.

Tájékoztató a 2024. augusztusi Market Indexről

2024.06.27.

2024. augusztus hónapra vonatkozóan szezonális indexünket a 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 140%-ról, 150%-ra változik.

Az 1+ Reach és a 4+ Family csomagon nem lesz market index.
Az 1+ Reach csomagon 140%, míg a 4+ Family csomagon 110% marad a szezon index. 

A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.