Közel háromszor hatékonyabbak a lokális videóhirdetések, mint a globálisak
2024.01.09.
Januárban az RTL lett a legnézettebb csatorna
2024.02.02.

Tájékoztató a 2024 március havi Market Indexről

2024.01.24.

2024. március hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk.

Ennek megfelelően a szezonindex az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 160%, a 4+ Family csomagon pedig 130%.

A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF  ide kattintva  érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.11.07.

Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.

2025.11.07.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje

2025.11.04.

Láthatóan mozgalmas hónapot zárt az RTL, amely a ritkábban tévézőket is be tudja rántani egyedi tartalomstratégiájával. Az őszi nagy formátumok pedig, mint az X-Faktor, a Pandora – A Szelence átka és Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban mind a képernyőn, mind a streamingfelületen erősen teljesítettek.