Tájékoztató a 2024 március havi Market Indexről
2024.01.24.
Február végétől elérhetőek a Telekomnál is az RTL új csatornái
2024.02.15.

Januárban az RTL lett a legnézettebb csatorna

2024.02.02.

2024 első hónapjában az RTL nyerte a nézettségi versenyt, a csatorna lett a legnézettebb januárban, főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Kiváló eredményt ért el az RTL Híradó, a Cápák között és A mi kis falunk is ebben a hónapban.

Januárban az RTL csatorna 12,7%-os közönségarányt ért el, míg a TV2 12,3%-ot szerzett főműsoridőben, a 18-49 éves korosztály körében, ezzel az RTL lett a legnézettebb csatorna. Az RTL a hétvégéket is nyerte, hiszen a csatorna hétvégi főműsoridős közönségaránya 15,7%, míg a TV2 közönségaránya 7,8% volt a 18-49 évesek körében.

A hónap 30 legnézettebb műsorának listáján 29 műsorral szerepel az RTL a 18-49-es korcsoportban. A listára az RTL Híradó, A mi kis falunk, a Cápák között, …a szomszéd tehene és a Fókusz epizódjai kerültek fel.

A hónap legnézettebb műsora A mi kis falunk január 6-i epizódja volt, ami 25,8%-os közönségarányt hozott a 18-49-es korosztályban, a teljes népességen belül 794 ezer nézővel. A hónap második legnézettebb műsora a Cápák között január 28-i adása volt 23,1%-os közönségaránnyal és 716 ezer nézővel a teljes népességen belül.

Az RTL Híradó januárban is nyerte a hírversenyt a 18-49-es korcsoportban. Az RTL hírműsora 20,6%-os átlagos lineáris közönségarányt hozott, míg a Tények 17,0%-ot ért el. Az RTL.hu-n a Híradó tartalmai 379 ezer videómegtekintést generáltak (video view).

Az RTL+-on a legnézettebb tartalom a nemrég véget ért Éden Hotel volt.

Az Éden Hotel tartalmai az RTL.hu-n is népszerűek voltak, 293 ezer videómegtekintést generáltak.  

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+ célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2024. január, A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2024. január 1-én lekért adatok alapján. Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview,   RTL.hu, videoview

Kapcsolódó hírek

2025.07.02.

2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.

2025.06.25.

2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.