Bővül az RTL Saleshouse portfóliója 
2024.08.21.
Az RTL Magyarország továbbra is tartja vezető pozícióját 2024-ben
2024.09.03.

Tájékoztató a 2024. októberi Market Indexről

2024.08.23.

2024. október hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényeítünk.

Ennek értelmében szezonindexünk az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 245%, a 4+ Family csomagon pedig 180%.

A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF  ide kattintva  érhető el.

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.