Ennek értelmében szezonindexünk az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 245%, a 4+ Family csomagon pedig 180%.
A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2024.08.23.
Ennek értelmében szezonindexünk az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 245%, a 4+ Family csomagon pedig 180%.
A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2025.06.06.
Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.
2025.05.27.
2025. július hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk
2025.05.26.
Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában