Bővül az RTL Saleshouse portfóliója 
2024.08.21.
Az RTL Magyarország továbbra is tartja vezető pozícióját 2024-ben
2024.09.03.

Tájékoztató a 2024. októberi Market Indexről

2024.08.23.

2024. október hónapra vonatkozóan Market Index-et egyetlen csomagunk esetében sem érvényeítünk.

Ennek értelmében szezonindexünk az 1+ Reach és a 3+ Frequency csomagokon 245%, a 4+ Family csomagon pedig 180%.

A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF  ide kattintva  érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.

2025.05.27.

2025. július hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.05.26.

Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában