Az 1+ Reach és a 4+ Family csomagon nem lesz market index.
Az 1+ Reach csomagon 235%, míg a 4+ Family csomagon 180% marad a szezon index.
A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2024.07.25.
Az 1+ Reach és a 4+ Family csomagon nem lesz market index.
Az 1+ Reach csomagon 235%, míg a 4+ Family csomagon 180% marad a szezon index.
A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF ide kattintva érhető el.
2024.12.02.
2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.
2024.11.08.
Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.
2024.11.07.
Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.