Tájékoztató a csatornáinkat érintő módosított anyagleadási rendről (2024. augusztus)
2024.07.15.
Júliusban is az RTL csatornaportfóliója lett a legnézettebb 
2024.08.02.

Tájékoztató a 2024. szeptemberi Market Indexről

2024.07.25.

2024. szeptember hónapra vonatkozó szezonális indexünket a 3+ Frequency csomagunk esetében 10% pont market indexszel módosítjuk. Ennek értelmében új szezonális indexünk 235%-ról, 245%-ra változik.

Az 1+ Reach és a 4+ Family csomagon nem lesz market index.
Az 1+ Reach csomagon 235%, míg a 4+ Family csomagon 180% marad a szezon index. 

A jelenleg érvényes, 2024-re vonatkozó ÁSZF  ide kattintva érhető el.

Kapcsolódó hírek

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

2024.11.07.

Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.