Tájékoztató a 2025-re vonatkozó szezonindexekről
2024.11.04.
Kiugróan magas, 19,8%-os főműsoridős közönségaránnyal nyerte meg az októbert az RTL 
2024.11.07.

Új csatornával bővül az RTL Saleshouse portfoliója

2024.11.06.

2025 első felétől a CANAL+ Action csatornával bővül az RTL Saleshouse hirdetési portfóliója. A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna izgalmas akcióműsorok széles választékát hozza el nézőknek.

Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy 2025-ben a CANAL+ márka bevezetésének első lépéseként itthon is elindul a CANAL+ Action csatorna. Az izgalom a tetőfokára hág!  Aki adrenalinra, kalandra, és akcióra vágyik, annak mindenképpen érdemes lesz betekintenie a többek között háborús, krimi, akció és dráma műfajú tartalmakat 24 órában sugárzó vadonatúj csatorna kínálatába – nyilatkozta Kiss Szilvia, a CANAL+ magyarországi brandjéért felelős szolgáltató, a Direct One ügyvezetője.  

Partnereinkkel együtt teremtjük meg a televíziós hirdetés esszenciáját: az elérést és a hatékonyságot egyben.A CANAL+ Luxembourg-gal kötött megállapodás értelmében az újonnan induló CANAL+ Action csatornával tovább erősödik portfóliónk. Büszkék vagyunk rá, hogy ott lehetünk a csatorna indulásának első perceitől és közösen vihetjük sikerre. – mondta a bejelentés kapcsán Demeter Zsófia, ad sales igazgató, az RTL Magyarország részéről.

Kapcsolódó hírek

2025.12.01.

Az RTL 2025 novemberében 17,6%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-59-es korosztályban, ami az elmúlt három év második legjobb havi eredménye. Csoportszinten 32,6%-ot mutatnak a számok, amely az utóbbi négy év második legerősebb RTL Magyarország teljesítménye. A hónap műsor-toplistáját az RTL dominálta: a tíz legnézettebb novemberi műsorból nyolc RTL-es volt. A legnagyobb siker egyértelműen a Most Wanted - A hajsza, amely 24,5%-os átlagos közönségarányával az ősz legnézettebb televíziós tartalma lett lineárisan, miközben az utóbbi évek egyik legsikeresebb realityje RTL+-on is.

2025.11.07.

Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.

2025.11.07.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje