Tájékoztató a 2025-re vonatkozó szezonindexekről
2024.11.04.
Kiugróan magas, 19,8%-os főműsoridős közönségaránnyal nyerte meg az októbert az RTL 
2024.11.07.

Új csatornával bővül az RTL Saleshouse portfoliója

2024.11.06.

2025 első felétől a CANAL+ Action csatornával bővül az RTL Saleshouse hirdetési portfóliója. A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna izgalmas akcióműsorok széles választékát hozza el nézőknek.

Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy 2025-ben a CANAL+ márka bevezetésének első lépéseként itthon is elindul a CANAL+ Action csatorna. Az izgalom a tetőfokára hág!  Aki adrenalinra, kalandra, és akcióra vágyik, annak mindenképpen érdemes lesz betekintenie a többek között háborús, krimi, akció és dráma műfajú tartalmakat 24 órában sugárzó vadonatúj csatorna kínálatába – nyilatkozta Kiss Szilvia, a CANAL+ magyarországi brandjéért felelős szolgáltató, a Direct One ügyvezetője.  

Partnereinkkel együtt teremtjük meg a televíziós hirdetés esszenciáját: az elérést és a hatékonyságot egyben.A CANAL+ Luxembourg-gal kötött megállapodás értelmében az újonnan induló CANAL+ Action csatornával tovább erősödik portfóliónk. Büszkék vagyunk rá, hogy ott lehetünk a csatorna indulásának első perceitől és közösen vihetjük sikerre. – mondta a bejelentés kapcsán Demeter Zsófia, ad sales igazgató, az RTL Magyarország részéről.

Kapcsolódó hírek

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.

2025.05.27.

2025. július hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.05.26.

Új hirdetési lehetőségek: RTL+ Premium, SkyShowTime és Premium CTV csomag az M-RTL kínálatában