Tájékoztató a 2025-re vonatkozó szezonindexekről
2024.11.04.
Kiugróan magas, 19,8%-os főműsoridős közönségaránnyal nyerte meg az októbert az RTL 
2024.11.07.

Új csatornával bővül az RTL Saleshouse portfoliója

2024.11.06.

2025 első felétől a CANAL+ Action csatornával bővül az RTL Saleshouse hirdetési portfóliója. A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna izgalmas akcióműsorok széles választékát hozza el nézőknek.

Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy 2025-ben a CANAL+ márka bevezetésének első lépéseként itthon is elindul a CANAL+ Action csatorna. Az izgalom a tetőfokára hág!  Aki adrenalinra, kalandra, és akcióra vágyik, annak mindenképpen érdemes lesz betekintenie a többek között háborús, krimi, akció és dráma műfajú tartalmakat 24 órában sugárzó vadonatúj csatorna kínálatába – nyilatkozta Kiss Szilvia, a CANAL+ magyarországi brandjéért felelős szolgáltató, a Direct One ügyvezetője.  

Partnereinkkel együtt teremtjük meg a televíziós hirdetés esszenciáját: az elérést és a hatékonyságot egyben.A CANAL+ Luxembourg-gal kötött megállapodás értelmében az újonnan induló CANAL+ Action csatornával tovább erősödik portfóliónk. Büszkék vagyunk rá, hogy ott lehetünk a csatorna indulásának első perceitől és közösen vihetjük sikerre. – mondta a bejelentés kapcsán Demeter Zsófia, ad sales igazgató, az RTL Magyarország részéről.

Kapcsolódó hírek

2025.07.02.

2025 első félévében 2,3 százalékponttal növekedett az RTL Magyarország főműsoridős közönségaránya 2024 azonos éves időszakához képest a 18-59 éves célcsoport körében. A Híradó és a Fókusz megőrizte piacvezető pozícióját, míg az idén megújult Házon kívül is hamar az RTL meghatározó műsorává vált. A csatorna kábelportfóliója is jól teljesített. A legnézettebb RTL-es tartalmak között A mi kis falunk magabiztosan vezet, de a TOP10-ben megtalálható még a Híradó és a BL- döntő is, az RTL+ pedig hatalmas sikereket ért el az előfizetőszám növekedésben a Bajnokok Ligája és a hazai gyártású tartalmaknak köszönhetően.

2025.06.25.

2025. augusztus hónapra vonatkozóan Market Indexet egyetlen csomagunk esetében sem érvényesítünk

2025.06.06.

Májusban csoportszinten az RTL Magyarország megőrizte vezető pozícióját az év első öt hónap átlagában a 18-59-es célcsoporton: portfóliójának közönségaránya 31,85% volt, míg a TV2 Csoporté 31,77%.