Az RTL Magyarország nyerte a Bajnokok Ligája közvetítési jogait a 2024/25-ös szezontól
2023.06.05.
Brand solution együttműködések: két brand beszélget 
2023.06.15.

Ismét Vidus Gabriella lett a legbefolyásosabb médiaszereplő a Marketing & Media listáján

2023.06.15.

A teljes rangsor 10 százalékát az RTL szakemberei adják.

Vidus Gabriella ismét az első helyen végzett a Marketing&Media „TOP50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listáján. Az RTL Magyarország vezérigazgatója kinevezése óta minden évben, idén hetedik alkalommal végez az első helyen. Az RTL további 4 felsővezetője, Kolosi Péter, Dudás Gergely, Grósz Judit és Kotroczó Róbert szintén a legbefolyásosabbak között szerepelnek.

Idén hetedik alkalommal szerepel Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a Marketing&Media magazin TOP50 rangsorának élén. Ezzel 2023-ban is ő lett a hazai médiaipar legbefolyásosabb szereplője a szaklap által felkért bizottság szavazatai alapján.

Az RTL Magyarország további négy felsővezetője is szerepel a listán. Kolosi Péter tartalomért felelős vezérigazgató-helyettes a 8. helyen végzett. Dudás Gergely bevételekért felelős vezérigazgató helyettes a lista 10. helyén szerepel. Grósz Judit digitális területekért felelős vezérigazgató-helyettes idén a 34. helyet szerezte meg. Kotroczó Róbert hírigazgató pedig a 39. helyen szerepel.

A teljes rangsor 10 százalékát az RTL szakemberei adják. Közülük hárman, Vidus Gabriella, Kolosi Péter és Dudás Gergely az első 10-ben is benne vannak.

Az RTL Magyarország és vezetősége ezúton is gratulál a TOP50 lista minden helyezettjének.

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.