RTL-TV2: 3:0
2024.04.02.
Változás az RTL Saleshouse portóliójában.
2024.05.31.

A renitens és a Cápák között győzelme áprilisban az RTL-nél

2024.05.03.

Áprilisban A renitens összes része piacvezető volt az idősávjában a 18-49-es korosztályban, a Cápák között nyitó epizódja pedig a hónap legmagasabb RTL-es nézettségét hozta. A kábelportfóliók versenyét is az RTL nyerte. 16,5%-os közönségaránnyal az RTL második generációs csatornaportfóliója volt a legnézettebb főműsoridőben a 18-49 évesek körében.  

Csoportszinten, főműsoridőben 29,0%-os eredményt ért el az RTL-es csatornacsalád, ami az év első három hónapjához hasonlóan, most is növekedést jelentett 2023 hasonló időszakban mért eredményéhez képest.  

A hónap legnézettebb RTL-es műsora a 18-49 évesek körében a Cápák között nyitó epizódja volt 19,9%-os közönségaránnyal. A műsor népszerűsége továbbra is töretlen a fiatalok körében, a 18-39-es korosztályban 24,2%-os nézettséget produkált.  

Nagy sikerrel futott A renitens című sorozat is: mindegyik alkalommal nyerte a saját idősávját. A nyolc epizódja átlagosan 17,5%-os közönségarányt (18-49) és 584 ezer nézőt hozott (4+). A renitens az RTL+-on is a legnézettebb tartalmak egyike volt áprilisban. 

Az RTL Híradó ebben a hónapban is a legnézettebb hírműsor volt Magyarországon a 18-49-es korosztály körében: 20,5%-os átlagos közönségarányával magabiztosan nyerte a hírversenyt. A Tények 17,0%-ot szerzett ebben a hónapban. Nagyszerű eredményt ér el a Házon kívül is, vasárnap, főműsoridőben. Április végén új idősávjában 17,6%-os közönségaránnyal indult a politikai magazin. A Fókusz szintén jól teljesített, 14,1%-os átlagos közönségarányt ért el, amivel magasabb nézőszámot ért el átlagosan, mint a Tények Plusz című műsor. 

Az álommeló 13,5%-os közönségaránnyal zárta együttesen a márciust és az áprilist és kiugróan nézett volt a felsőfokú végzettségűek körében (18,5%).  

Az RTL második generációs csatornái ismét kiemelkedő teljesítményt értek el. A teljes napot tekintve a 18-49-es korosztály körében 16,0%-os volt a közönségarányuk, ami jelentős növekedés 2023 áprilishoz képest (14,4%). A Sorozat+ 2,3%-os közönségarányával a valaha volt legnézettebb hónapját produkálta. Ez zsinórban a második hónap, amikor a csatorna rekorderedménnyel zár.  

Az RTL HÁROM filmcsatorna tovább folytatta a másfél éve tartó pozitív nézettségi trendjét. Április volt a csatorna történetének második legnézettebb hónapja 2,0%-os közönségarányával. 

 A Cool 2,9%-os közönségarányt ért el, ami összességében 19%-os növekedés 2023 áprilisához képest. 

Az RTL Gold szintén kiugróan teljesített: a 2023 áprilisi 1,3%-ról idén 1,7%-re nőtt a közönségaránya. 

Az RTL Magyarország tavaly decemberben négy új második generációs csatornát indított, a Kölyökklub, a Moziklub, a Sorozatklub és az RTL OTTHON csatornákkal 12 csatornásra bővült a csatornaportfóliója.  

Áprilisban az Álommeló volt magasan a legnézettebb tartalom az RTL+-on, az RTL.hu felületre látogatók az RTL.hu és az RTL Híradó shortform anyagaira voltak a leginkább kíváncsiak. 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 18-39, 4+, 4+ felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkezők célcsoportok 18-59 ABC vásárlőerejű célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2024. április,  
A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hat napján még nem végleges eredményekkel, 2024. május 2-án lekért adatok alapján. Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview, RTL.hu, videoview 

Kapcsolódó hírek

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

2024.11.07.

Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.

2024.11.06.

2025 első felétől a CANAL+ Action csatornával bővül az RTL Saleshouse hirdetési portfóliója. A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna izgalmas akcióműsorok széles választékát hozza el nézőknek.