A renitens és a Cápák között győzelme áprilisban az RTL-nél
2024.05.03.
Az RTL Magyarország magabiztos csoportszintű nézettségi győzelmet aratott májusban
2024.06.03.

Változás az RTL Saleshouse portóliójában.

2024.05.31.

Megszűnik a Comedy Central Family csatorna.

A Paramount Global tájékoztatása alapján 2024. július 6-tól megszűnik az RTL Saleshouse portfóliójához tartozó Comedy Central Family csatorna. A változás kizárólag a Comedy Central Familyt érinti, a Paramount Global csatornái, mint a Comedy Central és a Paramount Network, illetve a gyerekcsatornák (Nickelodeon, Nicktoons, Nick JR, TeenNick) továbbra is elérhetőek és változatlanul erősítik az RTL Saleshouse portfólióját.

A 3+ csomagra tervezett kampányok a csatorna megszűnését követő időszaktól a 3+ csomagban maradó további csatornákon kerülnek teljesítésre, már a Comedy Central Family nélkül.

Az RTL Saleshouse továbbra is kiemelt portfólióval várja Partnereit. Az RTL Magyarország, a Paramount Global, az AMC Networks, az A+E Networks és az Antenna Group csatornái közül választhatnak Partnereink. 2024. januártól már a Filmbox csatorna is az értékesítési portfólió részét képezi, ahogy az RTL Magyarország új, 2023 decemberében indított négy kábelcsatornája is. Emellett az UEFA Bajnokok Ligája és UEFA Európa Liga lineárisan közvetített mérkőzései is mind az RTL Saleshouse csatornáin lesznek láthatók.

A fenti információval pontosított ÁSZF az alábbi LINK-en érhető el.

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.