Tájékoztató a csatornáinkat érintő módosított anyagleadási rendről (2024. december)
2024.11.08.

A SWEET.TV-vel bővül az RTL médiakereskedőházának Connected TV portfóliója 

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

A SWEET.TV prémium hirdetési lehetőséget kínál a hirdetők számára – több mint 130 népszerű televíziós csatorna és a legnagyobb stúdiók (Disney, Universal, Paramount, Sony) legnépszerűbb tartalmaival.  

A SWEET.TV FAST channel szolgáltatást is biztosít az előfizetőik számára. A FAST (Free Ad-Supported Streaming TV) TV olyan internetalapú lineáris televíziós csatornát jelent, amely non-stop tartalomfolyamot biztosít, hasonlóan a hagyományos lineáris csatornákhoz. Különlegessége, hogy rendkívül hatékonyan ötvözi a klasszikus televíziós élményt a digitális hirdetési lehetőségekkel, például a célzott reklámokkal, és rugalmasan illeszkedik a felhasználók médiafogyasztási szokásaihoz. 

A SWEET.TV FAST közönségének több mint 70%-a nagy képernyőkön (CTV) élvezi a tartalmakat, ami alacsony reklámzajszintet és rendkívül jól mérhető kampányteljesítményt biztosít a hirdetők számára. 

A SWEET.TV FAST csatornái magyar nyelven kínálnak szórakoztató tartalmakat az előfizetők számára, az akciófilmtől, a vígjátékokon át a gyermekcsatornákig. A dinamikus növekedést  és a nagyképernyős tartalomfogyasztást elősegíti, hogy egyedülálló fejlesztésként Magyarország a Samsung 2024-es smart TV irányítóin már külön SWEET.TV brandingelt gomb is helyet kapott. 

„Nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon kizárólagos partnerei lehetünk a SWEET.TV-nek, ennek a rendkívül dinamikusan növekvő piaci szereplőnek. A Connected TV csomagunk most egy új, értékes taggal bővül, ami tovább erősíti a hirdetőink számára kínált prémium lehetőségeket. Exkluzív nemzetközi tartalmakat és a legnépszerűbb hollywoodi kasszasikereket hozzuk el a hirdetőink számára. A SWEET.TV-nek is köszönhetően a digitális hirdetések precizitását hozzuk el a tévéképernyőre, miközben megőrizzük azt a különleges figyelmet és érzelmi hatást, amit csak a televízió tud nyújtani. ”- mondta Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse AD sales igazgatója a megállapodás kapcsán. 

Mykhailo Khyzhniak, a SWEET.TV ügyvezetője szintén hangsúlyozta az együttműködés jelentőségét: 
„Büszkeséggel tölt el, hogy Magyarországon elértünk egy olyan magas számú FAST felhasználói bázist, hogy új szintre emelhetjük szolgáltatásunkat és elkezdhetjük értékesíteni hirdetési felületeinket. A SWEET.TV számára fontos volt, hogy olyan saleshouse partnert találjunk, amelynek hirdetési csomagja összhangban van üzleti céljainkkal. Az RTL Saleshouse-szal közösen kívánjuk kiaknázni a Connected TV hirdetésekben rejlő hatalmas potenciált. Prémium tartalmaink mellé, prémium hirdetési környezetet biztosítunk a Partnerek számára.” 

Az RTL Saleshouse és a SWEET.TV együttműködése új szintre emeli a Connected TV piacán elérhető prémium hirdetési megoldásokat, tovább erősítve mindkét fél pozícióját a magyar médiapiac élvonalában. 

Kapcsolódó hírek

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

2024.11.07.

Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.