Ismét Vidus Gabriella lett a legbefolyásosabb médiaszereplő a Marketing & Media listáján
2023.06.15.
Kábelcsatornáink 23. heti eredményei
2023.06.15.

Brand solution együttműködések: két brand beszélget 

2023.06.15.

Akár egy vicc is kezdődhetne így, de mi, az RTL Saleshouse-nál ennél sokkal komolyabban vesszük a brand solution együttműködéseket. Nonszpot megoldásaink tervezése során mindig igyekszünk figyelembe venni, hogy amennyire lehet tartalmilag is kapcsolódjon az adott brand a műsorhoz, amit támogat. A szponzorált műsor és a hirdető brandje közötti kapcsolat sokféle lehet, ezekből mutatunk most pár példát a Tippelj és vidd el! együttműködéseiből szemezgetve.

A Tippelj és vidd el! az a játék, aminek köszönhetően játékos és néző egyaránt értékes nyereményekre tehet szert, ehhez nincs más teendő, csak helyesen kell tippelni bizonyos termékek árával kapcsolatban. Korábbi hírleveleinkben már beszámoltunk arról, milyen katartikus élményben volt része annak a játékosnak, aki az első adás fináléjából egy Nissan Qashqai e-POWER-rel térhetett haza, de arról is, hogyan juthatnak 100 000 Ft értékű Euronics vásárlási utalványhoz az otthonról játszók.

Tartalomba ágyazva
A műsorban megnyerhető tárgyak közül kétségkívül azok a legnépszerűbbek, amelyek a hétköznapokat teszik kényelmesebbé, ezért kiválóan tud kapcsolódni hozzá például egy lakberendezéssel foglalkozó hirdető, mint például a Möbelix. Négy játékos azzal a reménnyel távozhat a stúdióból, hogy a Tippelj és vidd el!-nek és természetesen a Möbelixnek köszönhetően kényelmesebb lesz az élete, partnerünk ugyanis kerti bútort, konyhabútort, nappali bútort és hálószoba bútort ajánlott fel nyereményként a műsorban.

A termékelhelyezések mellett IPM megjelenéseket, klasszikus támogatói spot megjelenéseket, valamint online és social media megjelenéseket is tartalmaz az együttműködés.

Élmény az együttműködés
A vonzó tárgynyeremények mellett kuriózumként jelennek meg a műsorban az utazások, amelyek kétségkívül életre szóló élményt nyújthatnak a nyerteseknek. Európa legvonzóbb desztinációi forognak kockán a Tippelj és vidd el! játékában: Párizs, Róma, Barcelona, csak néhány város azok közül, amelyeket van esélyük meglátogatni szerencsés játékosaink a műsornak köszönhetően.

Bár egyre többen adják a fejüket egyéni utazásszervezésre, sokkal pihentetőbb egy utazás, ha azt nem előzi meg hosszadalmas szervezés, ebben tud például segíteni az IBUSZ. A műsorban két értékes utazást is felajánlott a mediterrán nyaralások szakértője: jóvoltukból egy szerencsés játékos charter járattal Görögország egyik legkedveltebb üdülőhelyére, Pargára repülhet másodmagával, míg egy másik mázlista a törökországi Alanya egyik ötcsillagos szállodájában élvezheti az all inclusive ellátás minden előnyét párjával együtt.

Az utazások felajánlása mellett a 120 éves IBUSZ támogatói spottal is megjelenik a műsor környezetében, illetve social media posztokkal és PR-cikkel is erősítjük az együttműködést.

Ez itt a reklám helye!
A Tippelj és vidd el! esetében ahhoz, hogy valaki nyereménnyel távozzon a stúdióból, nemcsak tudás, hanem bizony szerencse is kell. Ha pedig szerencse, ki más lehetne a műsor partnere, mint a Szerencsejáték Zrt? Ha ez nem lenne elég tartalmi kapcsolódás, a nemzeti lottótársaság éppen Tippmix márkájával támogatja a műsort május végétől június közepéig.

Image megjelenéssel a műsor környezetében, a műsor promóinak környezetében, valamint az RTL+-on jelennek meg támogatói spot formájában jelenik meg a Tippmix, de mivel a műsor ideje alatt éppen nyereményjátékkal egybekötött kampánya is van a sportfogadásnak, call-to-action üzenetet is tartalmazó L-shape megjelenéssel is kiegészítettük a csomagot.

Kapcsolódó hírek

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.

2024.11.07.

Októberben hármas győzelmet aratott az RTL Magyarország főműsoridőben. Az RTL csatornaportfóliója 34,6%-ot ért el (TV2 Csoport: 32,5%). Az RTL főcsatorna 19,8%-os eredményt tudhatott magáénak, így 2,0 százalékponttal előzte meg a TV2-t (17,8%). Az RTL második generációs csatornái is megszerezték a győzelmet főműsoridőben a piacon. Ráadásul 2024 eddig eltelt időszakában az RTL Magyarország, az RTL főcsatorna és az RTL második generációs csatornaportfóliója is piacvezető főműsoridőben.

2024.11.06.

2025 első felétől a CANAL+ Action csatornával bővül az RTL Saleshouse hirdetési portfóliója. A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna izgalmas akcióműsorok széles választékát hozza el nézőknek.