Ismét Vidus Gabriella lett a legbefolyásosabb médiaszereplő a Marketing & Media listáján
2023.06.15.
Kábelcsatornáink 23. heti eredményei
2023.06.15.

Brand solution együttműködések: két brand beszélget 

2023.06.15.

Akár egy vicc is kezdődhetne így, de mi, az RTL Saleshouse-nál ennél sokkal komolyabban vesszük a brand solution együttműködéseket. Nonszpot megoldásaink tervezése során mindig igyekszünk figyelembe venni, hogy amennyire lehet tartalmilag is kapcsolódjon az adott brand a műsorhoz, amit támogat. A szponzorált műsor és a hirdető brandje közötti kapcsolat sokféle lehet, ezekből mutatunk most pár példát a Tippelj és vidd el! együttműködéseiből szemezgetve.

A Tippelj és vidd el! az a játék, aminek köszönhetően játékos és néző egyaránt értékes nyereményekre tehet szert, ehhez nincs más teendő, csak helyesen kell tippelni bizonyos termékek árával kapcsolatban. Korábbi hírleveleinkben már beszámoltunk arról, milyen katartikus élményben volt része annak a játékosnak, aki az első adás fináléjából egy Nissan Qashqai e-POWER-rel térhetett haza, de arról is, hogyan juthatnak 100 000 Ft értékű Euronics vásárlási utalványhoz az otthonról játszók.

Tartalomba ágyazva
A műsorban megnyerhető tárgyak közül kétségkívül azok a legnépszerűbbek, amelyek a hétköznapokat teszik kényelmesebbé, ezért kiválóan tud kapcsolódni hozzá például egy lakberendezéssel foglalkozó hirdető, mint például a Möbelix. Négy játékos azzal a reménnyel távozhat a stúdióból, hogy a Tippelj és vidd el!-nek és természetesen a Möbelixnek köszönhetően kényelmesebb lesz az élete, partnerünk ugyanis kerti bútort, konyhabútort, nappali bútort és hálószoba bútort ajánlott fel nyereményként a műsorban.

A termékelhelyezések mellett IPM megjelenéseket, klasszikus támogatói spot megjelenéseket, valamint online és social media megjelenéseket is tartalmaz az együttműködés.

Élmény az együttműködés
A vonzó tárgynyeremények mellett kuriózumként jelennek meg a műsorban az utazások, amelyek kétségkívül életre szóló élményt nyújthatnak a nyerteseknek. Európa legvonzóbb desztinációi forognak kockán a Tippelj és vidd el! játékában: Párizs, Róma, Barcelona, csak néhány város azok közül, amelyeket van esélyük meglátogatni szerencsés játékosaink a műsornak köszönhetően.

Bár egyre többen adják a fejüket egyéni utazásszervezésre, sokkal pihentetőbb egy utazás, ha azt nem előzi meg hosszadalmas szervezés, ebben tud például segíteni az IBUSZ. A műsorban két értékes utazást is felajánlott a mediterrán nyaralások szakértője: jóvoltukból egy szerencsés játékos charter járattal Görögország egyik legkedveltebb üdülőhelyére, Pargára repülhet másodmagával, míg egy másik mázlista a törökországi Alanya egyik ötcsillagos szállodájában élvezheti az all inclusive ellátás minden előnyét párjával együtt.

Az utazások felajánlása mellett a 120 éves IBUSZ támogatói spottal is megjelenik a műsor környezetében, illetve social media posztokkal és PR-cikkel is erősítjük az együttműködést.

Ez itt a reklám helye!
A Tippelj és vidd el! esetében ahhoz, hogy valaki nyereménnyel távozzon a stúdióból, nemcsak tudás, hanem bizony szerencse is kell. Ha pedig szerencse, ki más lehetne a műsor partnere, mint a Szerencsejáték Zrt? Ha ez nem lenne elég tartalmi kapcsolódás, a nemzeti lottótársaság éppen Tippmix márkájával támogatja a műsort május végétől június közepéig.

Image megjelenéssel a műsor környezetében, a műsor promóinak környezetében, valamint az RTL+-on jelennek meg támogatói spot formájában jelenik meg a Tippmix, de mivel a műsor ideje alatt éppen nyereményjátékkal egybekötött kampánya is van a sportfogadásnak, call-to-action üzenetet is tartalmazó L-shape megjelenéssel is kiegészítettük a csomagot.

Kapcsolódó hírek

2025.02.04.

Évek óta nem látott rekordnézettséggel indította az évet az RTL Magyarország, főműsoridőben (18:00-22:59, 18-59) csoportszinten, a főcsatornák esetében és a kábelportfóliót tekintve is megnyerte a januári nézettségi versenyt. A toplistát is dominálta, az első tíz helyezettből hat műsor is az RTL csatornán futott, hírműsorai ebben a hónapban is magabiztos győzelmet arattak. A Pokoli rokonok sikere pedig ismételten bebizonyította, hogy a napi sorozat formátum él és virul.

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.