Januárban az RTL lett a legnézettebb csatorna
2024.02.02.
Februárban is az RTL lett a legnézettebb csatorna
2024.03.01.

Február végétől elérhetőek a Telekomnál is az RTL új csatornái

2024.02.15.

Február 29-től disztribúciós partnerünk, a Magyar Telekom előfizetői számára is elérhetőek lesznek a decemberben debütált második generációs csatornáink a Telekom IPTV Szuper Családi, a Telekom TV Szuper Családi és Telekom TV M és L díjcsomagokban.

A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., a Yettel, a Direct One és a Telekom előfizetőivel együtt így már összesen több mint 2.000.000 háztartásban lesznek ott az új RTL csatornák; a z  RTL OTTHON  , a  Kölyökklub  , a  Sorozatklub  és a  Moziklub.

A  Kölyökklubon  a valódi klasszikusok mellett, mint a Tom és Jerry, a Dzsungel Könyve és a Pán Péter, olyan világhírű újdonságokkal találkozhatnak a nézők, mint az Edmond és Lucy, a Petit Malabar, a Jonalu, vagy a Tickety Tock.  

A  Moziklub  tartalmas szórakozást kínál olyan ismert európai filmekkel, mint Woody Allen Match Pointja vagy a Rosamunde Pilcher-filmek. A bűnügyek kedvelői is találnak itt tartalmakat, többek között a Midsomer Murders és az Agatha Christie regényekből készült adaptációkat.  

A  Sorozatklub  is színes kínálattal várja a magyar nézőket. Olyan bűnügyi sorozatok kapnak helyet a csatornán, mint az Agatha Raisin, a Brown Atya nyomoz vagy a Kastélyszálló, de a sorból nem maradhat ki a Downton Abbey sem.  

Az  RTL OTTHON  csatornán gasztronómiai és lakberendezéssel kapcsolatos tartalmak kerülnek adásba. Olyan sztárséfekkel készült sorozatokat lehet itt megtekinteni, mint Gordon Ramsay vagy Jamie Oliver, de egy RTL-es gasztrocsatornáról természetesen nem hiányozhat a 19 évadra visszanyúló Konyhafőnök és a Mestercukrász sem.  

Kapcsolódó hírek

2025.04.03.

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. Az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

2025.03.31.

A megállapodásnak köszönhetően az RTL Magyarország a smartclip teljes körű adtech platformjára, a smartx-ra áll át. A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

2025.03.17.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2025. áprilisi és májusi módosított anyagleadási rendje.