Az RTL Magyarország nyerte a Bajnokok Ligája közvetítési jogait a 2024/25-ös szezontól
2023.06.05.
Brand solution együttműködések: két brand beszélget 
2023.06.15.

Ismét Vidus Gabriella lett a legbefolyásosabb médiaszereplő a Marketing & Media listáján

2023.06.15.

A teljes rangsor 10 százalékát az RTL szakemberei adják.

Vidus Gabriella ismét az első helyen végzett a Marketing&Media „TOP50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listáján. Az RTL Magyarország vezérigazgatója kinevezése óta minden évben, idén hetedik alkalommal végez az első helyen. Az RTL további 4 felsővezetője, Kolosi Péter, Dudás Gergely, Grósz Judit és Kotroczó Róbert szintén a legbefolyásosabbak között szerepelnek.

Idén hetedik alkalommal szerepel Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a Marketing&Media magazin TOP50 rangsorának élén. Ezzel 2023-ban is ő lett a hazai médiaipar legbefolyásosabb szereplője a szaklap által felkért bizottság szavazatai alapján.

Az RTL Magyarország további négy felsővezetője is szerepel a listán. Kolosi Péter tartalomért felelős vezérigazgató-helyettes a 8. helyen végzett. Dudás Gergely bevételekért felelős vezérigazgató helyettes a lista 10. helyén szerepel. Grósz Judit digitális területekért felelős vezérigazgató-helyettes idén a 34. helyet szerezte meg. Kotroczó Róbert hírigazgató pedig a 39. helyen szerepel.

A teljes rangsor 10 százalékát az RTL szakemberei adják. Közülük hárman, Vidus Gabriella, Kolosi Péter és Dudás Gergely az első 10-ben is benne vannak.

Az RTL Magyarország és vezetősége ezúton is gratulál a TOP50 lista minden helyezettjének.

Kapcsolódó hírek

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.

2024.11.08.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a Kábelcsatornák 2024. decemberi módosított anyagleadási rendje.