Az RTL Magyarország nyerte a Bajnokok Ligája közvetítési jogait a 2024/25-ös szezontól
2023.06.05.
Brand solution együttműködések: két brand beszélget 
2023.06.15.

Ismét Vidus Gabriella lett a legbefolyásosabb médiaszereplő a Marketing & Media listáján

2023.06.15.

A teljes rangsor 10 százalékát az RTL szakemberei adják.

Vidus Gabriella ismét az első helyen végzett a Marketing&Media „TOP50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listáján. Az RTL Magyarország vezérigazgatója kinevezése óta minden évben, idén hetedik alkalommal végez az első helyen. Az RTL további 4 felsővezetője, Kolosi Péter, Dudás Gergely, Grósz Judit és Kotroczó Róbert szintén a legbefolyásosabbak között szerepelnek.

Idén hetedik alkalommal szerepel Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a Marketing&Media magazin TOP50 rangsorának élén. Ezzel 2023-ban is ő lett a hazai médiaipar legbefolyásosabb szereplője a szaklap által felkért bizottság szavazatai alapján.

Az RTL Magyarország további négy felsővezetője is szerepel a listán. Kolosi Péter tartalomért felelős vezérigazgató-helyettes a 8. helyen végzett. Dudás Gergely bevételekért felelős vezérigazgató helyettes a lista 10. helyén szerepel. Grósz Judit digitális területekért felelős vezérigazgató-helyettes idén a 34. helyet szerezte meg. Kotroczó Róbert hírigazgató pedig a 39. helyen szerepel.

A teljes rangsor 10 százalékát az RTL szakemberei adják. Közülük hárman, Vidus Gabriella, Kolosi Péter és Dudás Gergely az első 10-ben is benne vannak.

Az RTL Magyarország és vezetősége ezúton is gratulál a TOP50 lista minden helyezettjének.

Kapcsolódó hírek

2025.12.01.

Az RTL 2025 novemberében 17,6%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-59-es korosztályban, ami az elmúlt három év második legjobb havi eredménye. Csoportszinten 32,6%-ot mutatnak a számok, amely az utóbbi négy év második legerősebb RTL Magyarország teljesítménye. A hónap műsor-toplistáját az RTL dominálta: a tíz legnézettebb novemberi műsorból nyolc RTL-es volt. A legnagyobb siker egyértelműen a Most Wanted - A hajsza, amely 24,5%-os átlagos közönségarányával az ősz legnézettebb televíziós tartalma lett lineárisan, miközben az utóbbi évek egyik legsikeresebb realityje RTL+-on is.

2025.11.07.

Az RTL Magyarország a Big Picture konferencián ismertette 2026-os értékajánlatát, amely a Connected TV-jelenlét további erősítésére és a kampánykiszolgálás fejlesztésére fókuszál. Az RTL célja, hogy a hirdetők számára a lineáris és digitális felületeken egyaránt rugalmasabb, és hatékonyabb megoldásokat kínáljon.

2025.11.07.

Az alábbiakban olvasható az RTL és a kábelcsatornák 2025. decemberi módosított anyagleadási rendje