Tájékoztató a 2024 március havi Market Indexről
2024.01.24.
Február végétől elérhetőek a Telekomnál is az RTL új csatornái
2024.02.15.

Januárban az RTL lett a legnézettebb csatorna

2024.02.02.

2024 első hónapjában az RTL nyerte a nézettségi versenyt, a csatorna lett a legnézettebb januárban, főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Kiváló eredményt ért el az RTL Híradó, a Cápák között és A mi kis falunk is ebben a hónapban.

Januárban az RTL csatorna 12,7%-os közönségarányt ért el, míg a TV2 12,3%-ot szerzett főműsoridőben, a 18-49 éves korosztály körében, ezzel az RTL lett a legnézettebb csatorna. Az RTL a hétvégéket is nyerte, hiszen a csatorna hétvégi főműsoridős közönségaránya 15,7%, míg a TV2 közönségaránya 7,8% volt a 18-49 évesek körében.

A hónap 30 legnézettebb műsorának listáján 29 műsorral szerepel az RTL a 18-49-es korcsoportban. A listára az RTL Híradó, A mi kis falunk, a Cápák között, …a szomszéd tehene és a Fókusz epizódjai kerültek fel.

A hónap legnézettebb műsora A mi kis falunk január 6-i epizódja volt, ami 25,8%-os közönségarányt hozott a 18-49-es korosztályban, a teljes népességen belül 794 ezer nézővel. A hónap második legnézettebb műsora a Cápák között január 28-i adása volt 23,1%-os közönségaránnyal és 716 ezer nézővel a teljes népességen belül.

Az RTL Híradó januárban is nyerte a hírversenyt a 18-49-es korcsoportban. Az RTL hírműsora 20,6%-os átlagos lineáris közönségarányt hozott, míg a Tények 17,0%-ot ért el. Az RTL.hu-n a Híradó tartalmai 379 ezer videómegtekintést generáltak (video view).

Az RTL+-on a legnézettebb tartalom a nemrég véget ért Éden Hotel volt.

Az Éden Hotel tartalmai az RTL.hu-n is népszerűek voltak, 293 ezer videómegtekintést generáltak.  

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+ célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2024. január, A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2024. január 1-én lekért adatok alapján. Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview,   RTL.hu, videoview

Kapcsolódó hírek

2025.02.04.

Évek óta nem látott rekordnézettséggel indította az évet az RTL Magyarország, főműsoridőben (18:00-22:59, 18-59) csoportszinten, a főcsatornák esetében és a kábelportfóliót tekintve is megnyerte a januári nézettségi versenyt. A toplistát is dominálta, az első tíz helyezettből hat műsor is az RTL csatornán futott, hírműsorai ebben a hónapban is magabiztos győzelmet arattak. A Pokoli rokonok sikere pedig ismételten bebizonyította, hogy a napi sorozat formátum él és virul.

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.