Filmleadásokra vonatkozó tájékoztató
2023.11.28.
Mától elérhetőek az RTL új kábelcsatornái
2023.12.15.

Kiemelkedő nézettségi eredményekkel és az ártatlanok győzelmével ért véget Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban

2023.12.04.

Az ártatlanok győzelmével és kiemelkedő nézettségi eredményekkel ért véget Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban

Az RTL egyik legsikeresebb idei műsora lett a krimi-reality  

Szombaton ért véget Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban című krimi-reality, ami hétköznaponként minden nap magabiztosan nyerte az idősávját. A formátum legjobban a fiatal, magas vásárlóerejű és magas iskolai végzettségű célcsoportokat érdekelte. Az Árulók kiváló példája annak, hogy lineáris televíziós műsorok is lehetnek sikeresek az alapvetően streaming felé forduló célcsoport körében.    

22 híresség költözött be nemrég egy Tudor-stílusú kastélyba, hogy egy formabontó krimi-realityben vegyenek részt, amelyet a bizalom, a félelem, a taktika, a mentális hadviselés és a totális megtévesztés határoztak meg. Az árulók és az ártatlanok harcából végül az ártatlanok kerültek ki győztesen, küzdelmüket pedig rengeteg néző izgulta végig.    

A 12 részes műsor átlagos közönségaránya 23,2% lett a 18-49 éves korosztály körében. A krimi-reality legjobban a fiatal, magas vásárlóerejű és magas iskolai végzettségű célcsoportokat érdekelte. A 18-39 éves nők körében 33,3% volt az átlagos közönségaránya, míg a 18-49 éves ABC vásárlóerejűek esetében 28,6%-os átlagos közönségarányt ért el. Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban a 18-49 éves streaming előfizető célcsoportban is remekül teljesített, itt 33,3%-os közönségarányt ért el.  

A krimi-reality hétköznaponként minden alkalommal magabiztosan nyerte az idősávját, így a hétköznap naponta jelentkező műsorok közül az idei év legnézettebb programja lett a 18-49 éves célcsoport körében, a Nyerő Páros mellett. A legnézettebb epizód a december 1-jei, pénteki adás volt, amit 619 ezren néztek a teljes népességen belül.    

Az Árulókat online is rengetegen követték, eddig több mint 650 ezer videóindítást generált a program. De kiugróan magas volt a műsort nagyképernyőn, ám időeltolással (TSV, time shift viewing) nézők aránya is: a teljes 18-49-es nézőszámon belül átlagosan 18% volt azon nézők aránya, akik így követték a 12 részes programot, a november 25.-i, szombat esti epizód esetében viszont ez az arány már 34% fölé ugrott, azaz az össznézettségen belül minden harmadik percet időeltolással néztek.  

Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban tehát kiváló példája annak, hogy lineáris televíziós műsorok is lehetnek sikeresek az alapvetően streaming felé forduló célcsoport körében.  

Kapcsolódó hírek

2025.02.04.

Évek óta nem látott rekordnézettséggel indította az évet az RTL Magyarország, főműsoridőben (18:00-22:59, 18-59) csoportszinten, a főcsatornák esetében és a kábelportfóliót tekintve is megnyerte a januári nézettségi versenyt. A toplistát is dominálta, az első tíz helyezettből hat műsor is az RTL csatornán futott, hírműsorai ebben a hónapban is magabiztos győzelmet arattak. A Pokoli rokonok sikere pedig ismételten bebizonyította, hogy a napi sorozat formátum él és virul.

2024.12.04.

Kiváló eredményt ért el az X-Faktor, a Nyerő Páros és az RTL Híradó, az RTL második generációs csatornaportfóliója novemberben is a piacvezető volt főműsoridőben. A legnézettebb novemberi tartalmak az RTL-en voltak láthatóak. Az év első 11 hónapjának átlagát nézve mind az RTL csatorna, mind az RTL Magyarország csatornaportfóliója jelenleg tartja az előnyét a TV2-vel szemben.

2024.12.02.

2025 januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV portfóliója és a SWEET.TV felületeivel már januártól elérhető lesz. A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.